prawo pierwokupu - ma zastosowanie?

Data: 2013-03-18 18:16:28
Autor: ddddddd
prawo pierwokupu - ma zastosowanie?
Witam,
dzierżawię część działki rolnej (10a, całość to chyba ze 3ha) od gminy. Działka znajduje się przy mojej posesji (z tyłu). Podobnie robi większość sąsiadów, niektórzy mają dzierżawę na dłuższy okres i sobie to wybetonowali i ogrodzili, ja wprowadziłem się 2 lata temu i uzyskałem dzierżawę wtedy na dwa, teraz na trzy lata (wnioskowałem o 10 lat)
Czy w przypadku sprzedaży tej działki będziemy mieli prawo pierwokupu danej części?

Lukasz

prawo pierwokupu - ma zastosowanie?