prawo pracy - urlop

Data: 2011-01-10 17:48:48
Autor: newsy
prawo pracy - urlop
Witam.
Sytuacja następująca:
Osoba zatrudniona w zeszłym roku na umowę o pracę w celu zastępstwa (do powrotu osoby ze zwolnienia lekarskiego).
Pytanie: Czy urlop za 2011 rok należy się awansem (czy można wykorzystac np. 10 dni w styczniu) czy 2 dni po przepracowaniu miesiąca?

Data: 2011-01-10 19:27:12
Autor: Jacek23
prawo pracy - urlop

Pytanie: Czy urlop za 2011 rok należy się awansem (czy można wykorzystac np.

Awansem, to jury uznaje poprawna odpowiedz na nie to pytanie co padlo.

--

jacek23@post.pl gg : 207344
http://picasaweb.google.pl/Jacek23333

Data: 2011-01-10 22:06:19
Autor: Jotte
prawo pracy - urlop
Użytkownik "newsy" <sch30@WYTNIJWSTAWKEANTYSPAMOWAop.pl> napisał w wiadomości news:igfdl7$us4$1mx1.internetia.pl...

[...]
Jak osoba zawnioskuje i osobie dadzą, to brać te 10.
Ale niech osoba zapozna się z zasadami udzielania urlopu wypoczynkowego, bo wniosku pracodawca wcale nie musi uwzględnić.

--
Jotte

Data: 2011-01-12 17:07:24
Autor: newsy
prawo pracy - urlop

Użytkownik "Jotte" <tjp3@spam.wypad.wp.pl> napisał w wiadomości news:igfsg4$q5g$1news.dialog.net.pl...

Jak osoba zawnioskuje i osobie dadzą, to brać te 10.
Ale niech osoba zapozna się z zasadami udzielania urlopu wypoczynkowego, bo wniosku pracodawca wcale nie musi uwzględnić.

Nie pytam cię o to czy przełożony da mi ten urlop, tylko czy w świetle obowiązujących przepisów prawa ten urlop mi się należy

Data: 2011-01-13 13:01:46
Autor: Gotfryd Smolik news
prawo pracy - urlop
On Wed, 12 Jan 2011, newsy wrote:

[...]

....konotujemy...

tylko czy w świetle
obowiązujących przepisów prawa ten urlop mi się należy

  W świetle KP wolno stosować zasady korzystniejsze dla
pracownika niż ustawowe, jeśli więc pracodawca idzie
"na rękę" w jednej sprawie, to równie dobrze może iść
i w drugiej.
  A jeśli nie pojdzie, to bez znaczenia w której (później
i tak urlop będzie do wykorzystania)

pzdr, Gotfryd

prawo pracy - urlop