prawo pracy: wypowiedzenie zmieniające a pa kiet antykryzysowy

Data: 2009-08-06 14:44:15
Autor: pwz
prawo pracy: wypowiedzenie zmieniające a pa kiet antykryzysowy
Witam!
Czy ktoś z BiSwK zorientowanych w aktualnych przepisach z zakresu prawa pracy mógłby mi podpowiedzieć, czy tzw. "pakiet antykryzysowy" (ustawy przyjęte ostatnio w celu "pomocy pracodawcom") zmienia coś w kwestii "wypowiedzenia zmieniającego"?

Mam na myśli wypowiedzenie, w którym pracodawca proponuje zmianę treści umowy o pracę (jeżeli ma to znaczenie: zawartej na czas nieokreślony).
Bo jeżeli nic się nie zmieniło, to raczej wszystko jest dla mnie jasne.
Aczkolwiek mam drobne wątpliwości, ponieważ w tym konkretnym przypadku proponowana przez pracodawcę zmieniana dotyczy dwóch elementów:
1. podległości "terytorialnej" pracownika: wcześniej podlegał pod jednostkę organizacyjną w mieście X, obecnie miałby podlegać pod jednostkę organizacyjną w mieście Y, z tym że sprawa się komplikuje, ponieważ niemal w tym samym zdaniu jest zawarty zapis, że świadczenie pracy odbywa się w mieście X...;
2. Zmiana formy (trybu?) rozliczania godzin pracy - oczywiście nie więcej niż ustawowy tygodniowy wymiar, ale coś jest tam nakiełbaszone w w kwestii 12-godzinnego wymiaru czy jakoś tak...

Wiem, że zwłaszcza pkt. 2. jest nieprecyzyjny, ale staram się pomóc znajomej telefonicznie - niestety nie mam przed sobą pisma w wyżej wspomnianej kwestii, więc nie zacytuję dosłownie tych zmian. Ale jeżeli byłoby to potrzebne, to będę miał za kilka dni...

Wracając do sedna mojego pytania: czy w tym przypadku stosujemy "tryb postępowania" np. taki jak opisany został tu: http://prawopracy.fr.pl/3.php albo tu: http://tinyurl.com/lotu4y ???
Pozdrawiam
pwz

prawo pracy: wypowiedzenie zmieniające a pa kiet antykryzysowy