prawo ruchu drogowego/ zle naliczone pkt karne

Data: 2009-05-05 11:15:54
Autor: zly
prawo ruchu drogowego/ zle naliczone pkt karne
Dnia Tue, 05 May 2009 09:33:48 +0200, doslaw napisał(a):

dodam, że minęło już 10 dni od wystawienia mandatu

Z tego co wiem, tak naprawde to ine ma znaczenie :) oni i tak musza wklepac
te mandaty potem do systeemu, a tam mu chyba nie pozwoli wklepac z bledem -
jest weryfikacja. informacje mam od strasznika miejskiego, wiec nie musi
byc prawdziwa, ale brzmi rozsadnie (chociaz to ze moze samo w sobie byc
podejrzane)

--
marcin

prawo ruchu drogowego/ zle naliczone pkt karne