prawo tytu艂u do lokalu ... wersja uproszc zona

Data: 2012-10-31 23:02:01
Autor: valdoozz
prawo tytu艂u do lokalu ... wersja uproszc zona
Witam ponownie,

Dla tych kt贸rzy nie lubi膮 czyta膰 b膮d藕 dla kt贸rych obszerne fragmenty wydaj膮 si臋 przyt艂aczaj膮ce stworzy艂em wersj臋 "na skr贸ty"

1) Najprawdopodobniej (ustali膰 to mo偶na w Wydziale Spraw Spo艂ecznych i Mieszkaniowych) razem z moj膮 jedyn膮 偶yj膮c膮 siostr膮 jeste艣my najemcami g艂贸wnymi lokalu w kt贸rym obecnie zamieszkuje od ponad 30 lat z rodzin膮.
Moje dzieci i 偶ona nie s膮 nimi, cho膰 s膮 tu zameldowani a siostra nie jest.

2) Staram si臋 o wykupienie mieszkania. Z g贸ry zak艂adam, 偶e siostra nie odst膮pi od umowy najmu, a raczej przewiduje 偶e b臋dzie sobie ro艣ci膰 prawo tytu艂u do lokalu.

Pytanie: W jaki spos贸b mog臋 bezproblemowo wykupi膰 to mieszkanie ?
Dla mnie to absurd, 偶e cho膰 mieszkam tam ca艂e 偶ycie i posiadam umow臋 najmu, jakiekolwiek prawo tytu艂u posiada cho膰by moja najbli偶sza siostra!

Pzdrw

Janek

prawo tytu艂u do lokalu ... wersja uproszc zona