Data: 2011-07-11 18:39:02 | |
Autor: Robert Tomasik | |
prawo unijne? | |
Użytkownik "Armit" <Armit1990@bvNOSPAM.pl> napisał w wiadomości news:ivevnh$7i3$1news.onet.pl...
Gdy pisałam że pawo unijnie powinno gwarantować obecność ślnika w szybowcach dla przypadków awar. to śmieliscie sie z tego. Zaśmijcie się wienc w twarz rodzinom ofiar zaniedbań: I tak by tego silnika pewnie nie zdążyli użyć. To już prędzej jakiś system awaryjny oparty na spadochronie powodującym powolne opadanie całego szybowca. |
|
Data: 2011-07-11 19:10:25 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
prawo unijne? | |
"Robert Tomasik" ivf904$f0a$2@inews.gazeta.pl I tak by tego silnika pewnie nie zdążyli użyć. To już prędzej Albo i spowalniający wychodzenie z domu... (zniechęcający do latania) -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2011-07-13 23:25:51 | |
Autor: /dev/SU45 | |
prawo unijne? | |
I tak by tego silnika pewnie nie zdążyli użyć. To już prędzej jakiś Zwłaszcza ze 100 metrów - to nic nie da. Takie manewry powinny być ćwiczone na większej wysokości albo na samolocie, gdzie też się przecież trenuje krąg dwuzakrętowy a wypadków jest mniej, a już zwłaszcza takich - czyli korkociągów nisko. |
|
Data: 2011-07-14 00:23:46 | |
Autor: Warto Rzomawiać | |
prawo unijne? | |
Zwłaszcza ze 100 metrów - to nic nie da. Takie manewry powinny być oczywiście że da. Śilnik odrzutem byłby odpalany na min 15 m (gdy samolot jest juz obezwładniony) jk |
|