prawo w zimie

Data: 2010-07-27 13:56:27
Autor: deal?
prawo w zimie
Data: 2010-07-27 15:03:39
Autor: Młotkowy
prawo w zimie
W dniu 2010-07-27 13:56, deal? pisze:
nareszcie sensowne prawo:

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,8182143,Przed_wejsciem_na_stok_mozesz_zostac_wylegitymowany_.html

Czemu tak skromnie? Trzeba wprowadzić dokument pn. "prawo jazdy na nartach", egzamin w wojewódzkim ośrodku egzaminowania, płatny 100zł, obowiązkowy kurs teoretyczny (budowa narty, konstrukcja cepa (ups - kijka) płatny 1000zł, tablice rejestracyjne na każdą nartę osobno (z oznaczeniem lewa-prawa), koniecznie homologowane, odblaskowe i o wzorze zmienianym co 2 lata.
A potem to samo dla kąpiących się w morzu i w jeziorach, użytkowników hulajnog, zbieraczy grzybów itd.

--
Dziękuję. Pozdrawiam.            Młotkowy

Data: 2010-07-27 15:22:34
Autor: sim_co
prawo w zimie
Młotkowy pisze:
[...]

Dobre!

Uwaga! Dzieci koniecznie w fotelikach na tych nartach! :)

Data: 2010-07-27 15:30:15
Autor: krys
prawo w zimie
sim_co wrote:

Młotkowy pisze:
[...]

Wy sobie, kurna, jaja robicie, a ONI to czytają, i jeszcze skorzystają z pomysłów, i będziecie to wszystko mieć!
J.

Data: 2010-07-27 15:32:49
Autor: sim_co
prawo w zimie
krys pisze:
Dobre!

Uwaga! Dzieci koniecznie w fotelikach na tych nartach! :)

Wy sobie, kurna, jaja robicie, a ONI to czytają, i jeszcze skorzystają z pomysłów, i będziecie to wszystko mieć!

Mi to tam rybka - ja bardziej saneczkarz ;))))))))))

Data: 2010-07-27 11:23:36
Autor: witek
prawo w zimie
sim_co wrote:
krys pisze:
[...]

pasy bezpieczenstwa albo mandat.
No i gdzie masz hamulec!?

Data: 2010-07-27 18:49:48
Autor: prg
prawo w zimie
[...]

Nie wspominajac o swiatlach przez caly rok!

Data: 2010-07-27 12:20:29
Autor: witek
prawo w zimie
prg wrote:
[...]

no i obowiazkowy przeglad techniczny w autoryzowanych stacjach. Wazny na sezon.

Data: 2010-07-27 15:30:10
Autor: Bydlę
prawo w zimie
On 2010-07-27 15:03:39 +0200, Młotkowy <nie.mam@a.co.pl> said:

[...]

Na samochody, motocykle, samoloty itd. już jest.
Więc pomysł wtórny.

--
Bydlę

Data: 2010-07-27 15:33:21
Autor: staszaiwa
prawo w zimie
> [...]

Czemu tak skromnie? Trzeba wprowadzić dokument pn. "prawo jazdy na nartach", egzamin w wojewódzkim ośrodku egzaminowania, płatny 100zł, obowiązkowy kurs teoretyczny (budowa narty, konstrukcja cepa (ups - kijka) płatny 1000zł, tablice rejestracyjne na każdą nartę osobno (z oznaczeniem lewa-prawa), koniecznie homologowane, odblaskowe i o wzorze zmienianym co 2 lata.

na jabłuszka, worki na śmieci, czy nawet reklamówki też, bo niektorzy na tym zjezdzają;-))

Data: 2010-07-27 15:37:37
Autor: sim_co
prawo w zimie
staszaiwa@vp.pl pisze:
na jabłuszka, worki na śmieci, czy nawet reklamówki też, bo niektorzy na tym zjezdzają;-))

A niektórzy to bezwstydnie na dupie nawet :)

Data: 2010-07-27 17:30:13
Autor: Roman Rumpel
prawo w zimie
W dniu 2010-07-27 15:37, sim_co pisze:
staszaiwa@vp.pl pisze:
na jabłuszka, worki na śmieci, czy nawet reklamówki też, bo niektorzy
na tym zjezdzają;-))

A niektórzy to bezwstydnie na dupie nawet :)
prawo jazdy na dupę to dopiero będzie nowatorski pomysł :)

BTW na grupie żeglarskiej już dawno przewidywano stopnie młodszego narciarza beskidzkiego, narciarza tatrzańskiego, aż do starszego narciarza alpejskiego z dodatkowymi uprawnieniami na lodowce i jazdę carvingową bez kijków

--
Jak kogoś pozywasz, to oskarżony nie składa odpowiedzi na wniosek,
tylko przedstawia apelację. Apelacja musi być wniesiona przez

Data: 2010-07-27 19:55:27
Autor: Shrek
prawo w zimie
sim_co pisze:

na jabłuszka, worki na śmieci, czy nawet reklamówki też, bo niektorzy na tym zjezdzają;-))

A niektórzy to bezwstydnie na dupie nawet :)

Dowód rejestracyjny zatrzymać i na badania techniczne!!! Zwłaszcza na czystość spalin:P

Shrek.

prawo w zimie