prawybory

Data: 2010-04-12 09:02:59
Autor: MarekS
prawybory
"Donaldzie Tusku!
Chciałeś prawyborów? Mówisz - masz! Popatrz na ulice Warszawy, Krakowa, Poznania Sandomierza Popatrz na Kraj. Ludzie już wybrali! Wybrali zgodnie z wartościami i wychowaniem w Rodzinach, które z takim zaangażowaniem niszczysz. Popatrz na piękną Młodzież, której programowo niedouczacie. Daremne twe zabiegi! Moi Rodacy tylko na chwilę dali sie nabrać, namawiani przez złe usta twoje i twoich sługusów"

Data: 2010-04-12 11:06:45
Autor:
prawybory
On Mon, 12 Apr 2010 09:02:59 +0200, "MarekS" <be@op.pl> wrote:

"Donaldzie Tusku!
Chciałe¶ prawyborów? Mówisz - masz! Popatrz na ulice Warszawy, Krakowa, Poznania Sandomierza Popatrz na Kraj. Ludzie już wybrali! Wybrali zgodnie z warto¶ciami i wychowaniem w Rodzinach, które z takim zaangażowaniem niszczysz. Popatrz na piękn± Młodzież, której programowo niedouczacie. Daremne twe zabiegi! Moi Rodacy tylko na chwilę dali sie nabrać, namawiani przez złe usta twoje i twoich sługusów"

 zamilcz durniu !

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-12 11:47:28
Autor: Tomy M.
prawybory
Użytkownik ""<he®sk>"" <WC15€bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:sfo5s5pnfjr2a1j77gftbc8gis62ennq4n4ax.com...
On Mon, 12 Apr 2010 09:02:59 +0200, "MarekS" <be@op.pl> wrote:

zamilcz durniu !

Teee ... gamoniu tnij cytaty i skróć tego zasranego SIG'a
no normalnych max. 4 lini, bo Cię załaduję do KF'a

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-04-12 14:26:46
Autor: cirrus
prawybory
Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:hpuqco$b48$1atlantis.news.neostrada.pl...
Użytkownik ""<heRsk>"" <WC15?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:sfo5s5pnfjr2a1j77gftbc8gis62ennq4n4ax.com...
On Mon, 12 Apr 2010 09:02:59 +0200, "MarekS" <be@op.pl> wrote:
zamilcz durniu !
Teee ... gamoniu tnij cytaty i skróć tego zasranego SIG'a
no normalnych max. 4 lini, bo Cię załaduję do KF'a

Już wszyscy trzęsą portkami przed twoim KF kretynie.

--
stevep

Data: 2010-04-12 11:39:53
Autor: jadrys
prawybory
W dniu 2010-04-12 09:02, MarekS pisze:
[...]

Wstrzymaj się z tymi hurra optymistycznymi prognozami do podliczenia głosów przez komisję wyborczą.  Darciem buźki  się nie wygrywa wyborów.

Data: 2010-04-12 03:13:03
Autor: zbig
prawybory
On 12 Kwi, 11:39, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

Wstrzymaj się z tymi hurra optymistycznymi prognozami do podliczenia
głosów przez komisję wyborczą.  Darciem buźki  się nie wygrywa wyborów.

Paradoksalnie to co sie stało, może być dla kandydata PO tylko
niekorzystne. Jestem pewnien, że atmosferze współczucie wielu ,
zwłaszcza niezdecydowanych wyborców może umieścić swoje sympatie po
stronie kandydatów PiS czy SLD, które najbardziej dotknęła katastrofa.
To duża szansa np. dla Ziobry, który był w społeczeństwie bardziej
popularny nawet niż Kaczyński czy Cimoszewicza, który w cuglach
wygrywał ze Szmajdzinskim.
Dużym wyzwaniem dla tych obu środowisk będzie jednakże zastąpienie w
tak krótkim czasie zabitych w katastrofie sprawnych organizatorów z
tych partii takich jak Gosiewski, Stasiak, Szymanek-Deresz, Gęsicka,
Jaruga-Nowacka.

Data: 2010-04-12 13:25:29
Autor: PaPi
prawybory
To duża szansa np. dla Ziobry, który był w społeczeństwie bardziej
popularny nawet niż Kaczyński

Tyle tylko, ze wygrana Ziobry = koniec PiS Kaczynskiego.
IMHO wystawia kogos bardziej sterowalnego jak Cymanski czy Kaminski.
A jak w ogole poniesie Jarka to wystawi sie sam.

Data: 2010-04-12 16:07:30
Autor: jadrys
prawybory
W dniu 2010-04-12 12:13, zbig pisze:

To duża szansa np. dla Ziobry, który był w społeczeństwie bardziej
popularny nawet niż Kaczyński

Daj spokój, - byl popularny do czasów gdy się okazało że chodzi z dyktafonem i nagrywa rozmowy z kolegami.. Kto przy zdrowych zmysłach chciałby być reprezentowany przez takiego prezydenta?

Data: 2010-04-12 07:11:44
Autor: zbig
prawybory
On 12 Kwi, 16:07, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

dyktafonem i nagrywa rozmowy z kolegami.. Kto przy zdrowych zmysłach
chciałby być reprezentowany przez takiego prezydenta?
Świadczą o tym rankingi popularności

Data: 2010-04-12 21:40:51
Autor: jadrys
prawybory
W dniu 2010-04-12 16:11, zbig pisze:
[...]

Nie wierzę w te rankingi..

Data: 2010-04-12 13:00:07
Autor: zbig
prawybory
On 12 Kwi, 21:40, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

Nie wierz w te rankingi..
W odróżnieniu od wielu tutejszych "znawców" rankingów ja moge cos na
ten temat powiedzieć bo przez kilka lat byłem współpracownikiem kilku
renomowanych ośrodków BOP, najpierw jako ankieter a potem cz jako
prowadzący szkolenia dla ankieterów. Przyjrzałem sie kuchni wielu
badań i nie widziałem niczego co mogło by spowodować mój brak zaufania
do tego typu badań.

Data: 2010-04-12 22:18:38
Autor: Tomy M.
prawybory
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:c1090344-ec97-483c-ac89-ad782f1c2629z6g2000yqz.googlegroups.com...
[...]

.... wy tam pracujecie po nocach?
Od kiedy?

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-04-13 01:53:17
Autor: zbig
prawybory

Data: 2010-04-13 10:33:40
Autor: jadrys
prawybory

Data: 2010-04-13 01:54:33
Autor: zbig
prawybory

Data: 2010-04-14 22:30:30
Autor: jadrys
prawybory
W dniu 2010-04-13 10:54, zbig pisze:
On 13 Kwi, 10:33, jadrys<andrzej...@op.pl>  wrote:

W dniu 2010-04-12 22:00, zbig pisze:

On 12 Kwi, 21:40, jadrys<andrzej...@op.pl>    wrote:

Nie wierz w te rankingi..

No tak.. To ci weszło w krew - na psp siejesz najzwyklejszą pod słońcem
propagandę sukcesu..

Nie rozumiem. Co mi weszło w krew?

No ta praca w propagandzie.

Data: 2010-04-12 13:34:01
Autor: niagara3
prawybory
> [...]

Wstrzymaj się z tymi hurra optymistycznymi prognozami do podliczenia głosów przez komisję wyborczą.  Darciem buźki  się nie wygrywa wyborów.

Tylko nachalna propaganda i liczeniem glosow?

Canuck --

Data: 2010-04-12 16:09:43
Autor: jadrys
prawybory
W dniu 2010-04-12 13:34, niagara3@gmail.com pisze:
[...]

To pierwsze ma znaczenie zasadnicze.. Natomiast (moim zdaniem) na pewno nie dochodzi do nadużyć przy liczeniu głosów.

Data: 2010-04-12 14:24:23
Autor: cirrus
prawybory
Użytkownik "MarekS" <be@op.pl> napisał w wiadomości news:hpugid$2vf$1newsread1.aster.pl...
[...]

A kogoż to wybrali kretynie?

--
stevep

Data: 2010-04-12 18:38:58
Autor: karwanjestkretynem
prawybory

[...]

To czy Rodacy dali się nabrac, to zobaczysz po wyborach. Jakbyś liznął trochę historii, to wiedziałbyś, że podobne zachowania społeczeństwa były po śmierci Piłsudzkiego i Narutowicza, którym wrogów nie brakowało.

 Przemysław Warzywny
--
"Benedykt XVI, który w Wielki Piątek w 2005 r. jeszcze jako kardynał wyznał "przerażenie brudem Kościoła", zmaga się dziś z największym kryzysem swego pontyfikatu sprowokowanym próbami oczyszczenia Kościoła z grzechów pedofilii."

prawybory