prędko¶ć a obroty silnika

Data: 2016-03-17 10:20:32
Autor: Bolko
prędko¶ć a obroty silnika
Pytanie
Czy jest PROSTY podkre¶lam PROSTY sposób aby przeliczyć.
Jak± dany pojazd będzie miał prędko¶ć przy 3500 obrotów na najwyższym biegu.

Data: 2016-03-17 17:40:09
Autor: masti
prędkość a obroty silnika
Bolko wrote:

Pytanie
Czy jest PROSTY podkreślam PROSTY sposób aby przeliczyć.
Jaką dany pojazd będzie miał prędkość przy 3500 obrotów na najwyższym biegu.

trzeba było uważać na arytmetyce w pierwszych klasach podstawówki

Data: 2016-03-17 18:57:55
Autor: Dawid
prędkość a obroty silnika
W dniu 2016-03-17 o 18:40, masti pisze:
Bolko wrote:

Pytanie
Czy jest PROSTY podkreślam PROSTY sposób aby przeliczyć.
Jaką dany pojazd będzie miał prędkość przy 3500 obrotów
na najwyĹĽszym biegu.

trzeba było uważać na arytmetyce w pierwszych klasach podstawówki

co do tego ma matematyka z podstawĂłwki?
tobie nie pomogÄ… nawet studia
za mało danych i tyle

Data: 2016-03-17 17:57:57
Autor: masti
prędkość a obroty silnika

Bolko wrote:

[...]

nie uważałeś. nawet nie mając danych o przełozeniach można to szybko wyliczyć

Data: 2016-03-17 19:04:35
Autor: Dawid
prędkość a obroty silnika

Bolko wrote:

[...]

czyli każdy pojazd przy 3500 obrotów ma identyczną prędkość?
Dobre, bardzo dobre

Data: 2016-03-17 19:00:12
Autor: masti
prędkość a obroty silnika

Bolko wrote:

[...]

nie. Dawid nie rozumie podstaw

Data: 2016-03-17 18:25:05
Autor: Cavallino
prędkość a obroty silnika
W dniu 17.03.2016 o 18:20, Bolko pisze:
Pytanie
Czy jest PROSTY podkre¶lam PROSTY sposób aby przeliczyć.
Jak± dany pojazd będzie miał prędko¶ć przy 3500 obrotów
na najwyższym biegu.

A jak± ma przy innych obrotach?
Żeby PRZEliczyć, to trzeba mieć z czego na co...

Data: 2016-03-17 18:57:34
Autor: RoMan Mandziejewicz
prędkość a obroty silnika
Hello Bolko,

Thursday, March 17, 2016, 6:20:32 PM, you wrote:

Pytanie
Czy jest PROSTY podkreślam PROSTY sposób aby przeliczyć.
Jaką dany pojazd będzie miał prędkość przy 3500 obrotów na najwyższym biegu.

Użyj prostej arytmetyki. Naprawdę prostej. Sprowadza się głównie do
mnoĹĽenia i dzielenia. Jest teĹĽ dodawanie.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2016-03-17 19:01:03
Autor: Dawid
prędkość a obroty silnika
[...]

a świstak ma liczydło, tak tak następny spec

Data: 2016-03-18 07:35:54
Autor: Bolkowik
prędko¶ć a obroty silnika
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl.invalid> napisał w
wiadomo¶ci news:1707327556.20160317185734pik-net.pl.invalid...
[...]

mnożenia i dzielenia. Jest też dodawanie.

RoMan

Użyłem naprawdę prostej arytmetyki wg RoMana.
3500 x liczba biegów x  liczba cylindrów,
dzielić przez k±t nachylenia przedniej szyby mierzony na oko
i dodać ci¶nienie powietrza w oponach.
Pro¶ciej już się nie da.

Data: 2016-03-17 19:08:38
Autor: PiteR
prędko¶ć a obroty silnika
na  ** p.m.s **  Bolko pisze tak:

Pytanie
Czy jest PROSTY podkre¶lam PROSTY sposób aby przeliczyć.
Jak± dany pojazd będzie miał prędko¶ć przy 3500 obrotów na najwyższym biegu.

jest

http://www.unixnerd.demon.co.uk/revs.html

--
Ausfahrt. The biggest city in Germany.

Data: 2016-03-17 19:53:52
Autor: yabba
prędko¶ć a obroty silnika
Użytkownik "Bolko" <suryga@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:b8eef5e1-da98-435c-b3b7-24919b02273cgooglegroups.com...
Pytanie
Czy jest PROSTY podkre¶lam PROSTY sposób aby przeliczyć.
Jak± dany pojazd będzie miał prędko¶ć przy 3500 obrotów
na najwyższym biegu.

To zależy jakie mamy dane wej¶ciowe do tego przeliczenia.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2016-03-17 20:00:39
Autor: Budzik
prędko¶ć a obroty silnika
Użytkownik Bolko suryga@gmail.com ...

Pytanie
Czy jest PROSTY podkre¶lam PROSTY sposób aby przeliczyć.
Jak± dany pojazd będzie miał prędko¶ć przy 3500 obrotów na najwyższym biegu.

a jezdziłes kiedys na rowerze z biegami?

Data: 2016-03-17 20:00:43
Autor: Tomasz Pyra
prędko¶ć a obroty silnika
Dnia Thu, 17 Mar 2016 10:20:32 -0700 (PDT), Bolko napisał(a):

Pytanie
Czy jest PROSTY podkre¶lam PROSTY sposób aby przeliczyć.
Jak± dany pojazd będzie miał prędko¶ć przy 3500 obrotów na najwyższym biegu.

Prostego nie ma - trzeba użyć mnożenia :)

Data: 2016-03-18 10:30:17
Autor: radekp@konto.pl
prędko¶ć a obroty silnika
Thu, 17 Mar 2016 10:20:32 -0700 (PDT), w
<b8eef5e1-da98-435c-b3b7-24919b02273c@googlegroups.com>, Bolko
<suryga@gmail.com> napisał(-a):

Pytanie
Czy jest PROSTY podkre¶lam PROSTY sposób aby przeliczyć.
Jak± dany pojazd będzie miał prędko¶ć przy 3500 obrotów na najwyższym biegu.

Istnieje, jeżeli masz dane wej¶ciowe.

prędko¶ć a obroty silnika