predkosc na autostradzie Niemcy + Holandia

Data: 2009-07-12 13:42:15
Autor: =Marcos=
predkosc na autostradzie Niemcy + Holandia
Jakie sa dozwolone predkosci na autostradach w tych krajach? Z tego co wyczytalem, to w Niemczech sugerowana predkosc to 130 km/h ale mozna sunac wiecej a w Holandii 120 km/h. Zgadza sie?

Na trasie z/do Holandii jest dość dużo ograniczeń do 100/110. Gdy jechałem z Holandii do Polski we wrześniu zeszłego roku, dużo też było stania w korkach w Niemczech na autostradach (remonty). Około 2h na całej trasie. Z tym że tras jest kilka. Jechałem przez Kolonię i Chemnitz.

--
Marcos
[Marek Ślusarczyk]

http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze

predkosc na autostradzie Niemcy + Holandia