prędkość w Austrii

Data: 2009-07-30 02:09:28
Autor: Szop
prędkość w Austrii
....dziś przeczytałem, że maksymalny mandat to 65Eur. I, porównując do Niemiec, coś podejrzanie mało. Jak to wygląda w praktyce?

Data: 2009-07-30 06:57:20
Autor: Regand
prędkość w Austrii
...dziś przeczytałem, że maksymalny mandat to 65Eur. I, porównując do Niemiec, coś podejrzanie mało. Jak to wygląda w praktyce?

Bzdury, a ile dostaniesz nigdzie nie przeczytasz bo nie ma ujednolicenia tylko kazdy region inaczej,
zalezne od widzimisiow policjanta. Najwyzsza mozliwa kara to okolo 2200 Euro.
Przy predkosci powyzej 50km/h na zwyklej drodze po za miastem zazwyczaj okolo 200 Euro.

Data: 2009-07-30 13:20:46
Autor: Corsair
prędkość w Austrii
Jakiś czas temu postrzelił mnie ichni policmajster ... 75 km/h na
ograniczeniu do 50... Jego propozycja to 100 eurósów. Po owocnej rozmowie
zeszło na 30. Myslałem początkowo, że chce w łapę to wziąć, ale wytłumaczył
że wypisuje mi regionalny (?) mandat bo ta 100 to jakiś inny taryfikator
był, coś jakby ogólnokrajowy. Jakby nie patrzeć szło się z gosciem dogadać,
jednak należy pamiętać że chowają się w krzakach lepiej niż nasi w latach
ich zabawy w chowanego.

Data: 2009-07-30 09:29:26
Autor: m
prędkość w Austrii
Na pewno nie, dostałem 35 e za przekroczenie prędkości o 6 km/h i dodatkowo płatne na miejscu gotówką lub kartą.

Data: 2009-07-30 13:38:00
Autor: Mikolaj Rydzewski
prędkość w Austrii
Szop wrote:
...dziś przeczytałem, że maksymalny mandat to 65Eur. I, porównując do Niemiec, coś podejrzanie mało. Jak to wygląda w praktyce?

Dostał ktoś mandat na autostradzie w Austrii? Przy jakiej prędkości?

prędkość w Austrii