premier jest tak przerażony sytuacją gos podarczą Polski,

Data: 2011-09-20 14:14:12
Autor: jadrys
premier jest tak przerażony sytuacją gos podarczą Polski,
W dniu 2011-09-20 13:05, boukun pisze:
że postanowił przegrać te wybory, przeczekać dwa najgorsze lata.

- Chcę wygrać te wybory, bo jak obserwuję kampanię Donalda Tuska, to mam wrażenie, że premier jest tak przerażony sytuacją gospodarczą Polski, że postanowił przegrać te wybory, przeczekać dwa najgorsze lata. Niech się PiS wykończy w ciągu tych dwóch najgorszych lat i wrócić potem na koniu "a nie mówiłem, jak myśmy rządzili nie było tak dramatycznej sytuacji" - powiedział w audycji "Gość Radia ZET" Janusz Palikot.

Święta prawda..., ale, nic nie da powrót na koniu Tuska za dwa lata, bo to już będzie koniec Polski, a kryzys dopiero na dobre się rozpocznie...

boukun

Trudno sobie wyobrazić z tymi szumowinami okrągłostołowymi którzy siedzą przy korycie od początku żeby za ich rządów mogło być lepiej.. Ich rządy to tylko przeżeranie 40sto letniego dorobku Polaków, a tan dorobek jest na wyczerpaniu. Co te sprzedawczyki zrobią jak już przeżrą wszystko?

Data: 2011-09-20 14:55:06
Autor: jadrys
[...]

Zbyt piÄ™kne żeby mogÅ‚o być prawdÄ…. To towarzystwo nigdy nawet sobie  nie wyrwie sobie wzajemnie wÅ‚osa z gÅ‚owy. Wiele medialnej niechÄ™ci, a wspólny interes siÄ™ krÄ™ci.

Data: 2011-09-20 13:04:07
Autor:
premier jest tak przera¿ony sytuacj± gospodarcz± Polski,
jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a): Zbyt piêkne ¿eby mog³o byæ prawd±. To towarzystwo nigdy nawet sobie  nie wyrwie sobie wzajemnie w³osa z g³owy. Wiele medialnej niechêci, a wspólny interes siê krêci.
*************************************

wlosa nie wyrwie, ale poderznie gardlo, zastrzeli, pocwiartuje zwloki, powieci
na worku treningowym lub....rozpierdoli samolot.

Ty pustaku wielbicielu Urbana, idz sie lecz, a nie pieprz po grupach polskich
glupot. --

Data: 2011-09-20 17:16:55
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j5a2cq$tq$2news.onet.pl...

[...]

Ej! oni pożrą ciebie, nie siebie!

Data: 2011-09-20 16:09:58
Autor: stevep
premier jest tak przera¿ony sytuacj± gospo darcz± Polski,
Dnia 20-09-2011 o 14:40:26 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisa³(a):

U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci  news:j5a00i$n7a$1news.onet.pl...
W dniu 2011-09-20 13:05, boukun pisze:
¿e postanowi³ przegraæ te wybory, przeczekaæ dwa najgorsze lata.

- Chcê wygraæ te wybory, bo jak obserwujê kampaniê Donalda Tuska, to  mam wra¿enie, ¿e premier jest tak przera¿ony sytuacj± gospodarcz±  Polski, ¿e postanowi³ przegraæ te wybory, przeczekaæ dwa najgorsze  lata. Niech siê PiS wykoñczy w ci±gu tych dwóch najgorszych lat i  wróciæ potem na koniu "a nie mówi³em, jak my¶my rz±dzili nie by³o tak  dramatycznej sytuacji" - powiedzia³ w audycji "Go¶æ Radia ZET" Janusz  Palikot.

¦wiêta prawda..., ale, nic nie da powrót na koniu Tuska za dwa lata,  bo to ju¿ bêdzie koniec Polski, a kryzys dopiero na dobre siê  rozpocznie...

boukun

Trudno sobie wyobraziæ z tymi szumowinami okr±g³osto³owymi którzy  siedz± przy korycie od pocz±tku ¿eby za ich rz±dów mog³o byæ lepiej..  Ich rz±dy to tylko prze¿eranie 40sto letniego dorobku Polaków, a tan  dorobek jest na wyczerpaniu. Co te sprzedawczyki zrobi± jak ju¿ prze¿r±  wszystko?

Po¿r± ciebie!

Ju¿ go po¿arli, przez to ¶ladem Jarusia nawet siê nie o¿eni³..

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-09-21 07:50:33
Autor: boukun
[...]

Teraz to dopiero zaczną wyprzedawać te resztki z Polski co jeszcze pozostały, bez żadnej kontroli...

boukun

premier jest tak przerażony sytuacją gos podarczą Polski,