premier jest tak przerażony sytuacją gospodarczą Polski,

Data: 2011-09-21 00:40:41
Autor: Janusz Sceptyk
premier jest tak przerażony sytuacją gospodarczą Polski,

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j59s4h$ac$1mx1.internetia.pl...
że postanowił przegrać te wybory, przeczekać dwa najgorsze lata.

- Chcę wygrać te wybory, bo jak obserwuję kampanię Donalda Tuska, to mam wrażenie, że premier jest tak przerażony sytuacją gospodarczą Polski, że postanowił przegrać te wybory, przeczekać dwa najgorsze lata. Niech się PiS wykończy w ciągu tych dwóch najgorszych lat i wrócić potem na koniu "a nie mówiłem, jak myśmy rządzili nie było tak dramatycznej sytuacji" - powiedział w audycji "Gość Radia ZET" Janusz Palikot.

Święta prawda..., ale, nic nie da powrót na koniu Tuska za dwa lata, bo to już będzie koniec Polski, a kryzys dopiero na dobre się rozpocznie...

boukun
Tusk i jego świta na gwałt załatwiają sobie zilone karty w USA, aby móc gdzie spieprzyć, jak rozwścieczone tłumy postanowią same wymierzyć sprawiedliwość tym, którzy zniszczyli Polske (przykład idzie z krajów UE, która zaczyna tonąć wskutek debilnych, wziętych z socjalizmu, decyzji ekonomiczno-politycznych).
Za kilka miesięcy cała Europa zapłonie ogniem rozruchów, mordów, zniszczeń - rewolucja z 1917 w Rosju to będzie przy tym małe piwko! Ekipę Tuska teraz absorbuje tylko jedno zadaniee - jak tu bezpiecznie i szybko spieprzyć z Polski!
AZ

Data: 2011-09-21 07:53:35
Autor: boukun

Użytkownik "Janusz Sceptyk" <tmr.pwsz@gmail.com> napisał w wiadomości news:4e791668$0$3510$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Też to przewiduję. Szykuje się rewolucja na miarę paryskiej lub bolszewickiej... Narody tego ucisku więcej nie wytrzymają...

boukun

premier jest tak przerażony sytuacją gospodarczą Polski,