[mille] premium vs standard?

Data: 2009-09-17 12:23:22
Autor: michaça
[mille] premium vs standard?
witam,
problem ten co wszyscy - mam tamkredyt i konto premium ktore mialo byc za darmo, na zawsze a wlasnie podrozalo na 15zl
wiem o tym koncie technicznym ale co z moja lokata ktora sie konczy w grudniu? czy aukcjami ktore sie koncza za tydzien? jak kasa wroci na techniczne to jak ja przelac dalej? wybrac w papierze w okienku w banku?

moze da sie zdegradowac to konto na tansze w wersji standard?
jakie sa roznice miedzy tymi kontami? rozumiem ze jest dostep on-line? sa aukcje lokat? (bo lokaty pisze, ze sa)
zadnych kart debetowych i kredytowych nie mam i niegdy nie bede mial u tych zlodzieji wiec jakie istotne dla mnie roznice sa pomiedzy tymi kontami?
pozdr.

Data: 2009-09-17 15:54:58
Autor: Paweł
[mille] premium vs standard?
michaça wrote:

wiec jakie istotne dla mnie roznice sa pomiedzy tymi kontami?

http://www.millenet.pl/images/PL/prowizje_oplaty_2009_08_01_2099276.pdf

poza inna oplata za prowadzenie, to ztcw roznia sie minimalnym saldem
oraz oplatami za przelewy. w standardzie masz po 50gr.

Data: 2009-09-17 16:45:55
Autor: michaça
[mille] premium vs standard?
http://www.millenet.pl/images/PL/prowizje_oplaty_2009_08_01_2099276.pdf
tnx

poza inna oplata za prowadzenie, to ztcw roznia sie minimalnym saldem
co oznacza to minimalne saldo? ja przez prawie caly miesiac trzymalem ponizej 15zl (wymaganych) i nic sie nie dzialo?

wiesz moze czy zwolnienie z lokaty za saldo 5000zl obejmuje tez konto oszczednosciowe? bo lokat i akcji to raczej nie (mam tam lokate od grudnia na 6.5k na 8.6% i jakos pobrali mi te 15zl, saldo miesieczne z samych akcji mam pewnie tez wieksze niz 5k)

Data: 2009-09-17 17:12:23
Autor: MarekZ
[mille] premium vs standard?
"michaça" <toyota@pino.pl> wrote in message news:h8ti34$nj9$1news.wp.pl...

wiesz moze czy zwolnienie z lokaty za saldo 5000zl obejmuje tez konto oszczednosciowe? bo lokat i akcji to raczej nie (mam tam lokate od grudnia na

Nie obejmuje konta oszczędnościowego.

Niezłe kuriozum, nie?

[mille] premium vs standard?