prepaid w Egipcie

Data: 2014-12-08 03:15:19
Autor: Titus Atomicus
prepaid w Egipcie
Witam,
W Egipcie sa trzej operatorzy GSM: Vodaphone, Etisalay i Mobinil.
Czy ktos w miare ostatnio rozgryzl ten temat? Jak jest z zasiegiem poza miastami?
A przed wszystkim, czy ktos sie rozeznaje w tych ich taryfach?
Zjrzalem na strony operatorow - kazdy oferuje tuziny taryd i schematow...
Ja chcialbym miec mozliwie tanio 'do wszytskich' w Egipcie, jakis internet, no i karte wazna 2 tygodnie...
--
TA

Data: 2014-12-08 09:28:20
Autor: Marcin
prepaid w Egipcie
W dniu 2014-12-08 03:15, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

Kupiłem starter vodafone za 14$ z 1GB limitu, wszystko w sklepie mi uruchomili, internet działa tak sobie, ale przeżyłem, nie wyjeżdżałem poza miasto, na pustyni wiadomo zasięgu nie ma - mówię o Sharm el sheikh.

Data: 2014-12-08 13:55:48
Autor: glang
prepaid w Egipcie
[...]

z telefonu nie korzystałem ale SIM na internet masz za 7-8 dolców starter i 1 GB tylko kup w salonie. Później doładowanie 5 dolców za 1 GB.
aha i jak miałem sima w routerze wifi to zjadało mi błyskawicznie transfer a sam sim w ipadzie wystarczał na tydzień :)
pzdr
GL

Data: 2014-12-08 14:46:12
Autor: TWIST-OFF
prepaid w Egipcie

Użytkownik "glang" <glang@o2222222.pl> napisał w wiadomości news:54859fdd$0$21562$65785112news.neostrada.pl...
[...]

50 funtów i 5 GB w Voda do wykorzystania przez miesiąc.
Karta SIM za ok. 4 dolce.

Data: 2014-12-08 16:11:16
Autor: Titus Atomicus
prepaid w Egipcie
In article <54859fdd$0$21562$65785112@news.neostrada.pl>,
 "glang" <glang@o2222222.pl> wrote:

> [...]

aha i jak miałem sima w routerze wifi to zjadało mi błyskawicznie transfer a sam sim w ipadzie wystarczał na tydzień :)

E, to was widze zdrowo naciagneli.
Same startr SIMy kosztuja okolo 10 funtow egipskich.
Czyli poltora dolara.
--
TA

Data: 2014-12-08 21:02:40
Autor: Pszemol
prepaid w Egipcie
<Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> wrote in message news:Titus_Atomicus-AFDCE4.16111508122014node2.news.atman.pl...

> [...]

sam sim w ipadzie wystarczał na tydzień :)

E, to was widze zdrowo naciagneli.
Same startr SIMy kosztuja okolo 10 funtow egipskich.

A co Ci z samego startera ? Potrzebujesz jeszcze mieć jakąś kasę na koncie...

Jak nurkowałem w Dahab (półwysep Synai trochę na północny wschód od
Sharm) to też używałem Vodafone ale szybkość była na poziomie EDGE a nie 3G.
Inna rzecz że to być może wina Nokii ExpressMusic jaką wtedy używałem,
bo w Meksyku też ledwie ledwie działała... Na obu wyprawach nie miałem
szansy wypróbować iPhone4 bo był wtedy jeszcze zasimlockowany do AT&T.

Data: 2014-12-09 08:47:45
Autor: Chris
prepaid w Egipcie
W dniu 2014-12-09 04:02, Pszemol pisze:
Jak nurkowałem w Dahab (półwysep Synai trochę na północny wschód od
Sharm) to też używałem Vodafone ale szybkość była na poziomie EDGE a nie
3G.

To iphone działa pod wodą, ciekawe :)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-12-10 21:15:57
Autor: Pszemol
prepaid w Egipcie
"Chris" <actchris@gazeta.pl> wrote in message news:m669f1$s1p$1node1.news.atman.pl...
[...]

:-) niestety nie nurkuje z iPhone... :-)

Data: 2014-12-09 12:49:38
Autor: Titus Atomicus
prepaid w Egipcie
In article <m65on4$bec$1@dont-email.me>, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:

A co Ci z samego startera ? Potrzebujesz jeszcze mieć jakąś kasę na koncie...

Powaznie?
--
TA

Data: 2014-12-09 16:14:47
Autor: Titus Atomicus
prepaid w Egipcie
In article <Titus_Atomicus-AFDCE4.16111508122014@node2.news.atman.pl>,

> aha i jak miałem sima w routerze wifi to zjadało mi błyskawicznie transfer > a > sam sim w ipadzie wystarczał na tydzień :)

E, to was widze zdrowo naciagneli.
Same starter SIMy kosztuja okolo 10 funtow egipskich.
Czyli poltora dolara.
Znaczy, z tego co pamietam jeden dolar US to 5-6 funtow egipskich (EGP).
--
TA

Data: 2014-12-09 09:05:56
Autor: Marcin
prepaid w Egipcie
..

[...]

a to mnie chyba "wydymali" ;-) no cóż, taki kraj, dobrze ze tylko na kase.

Data: 2014-12-09 12:49:04
Autor: Titus Atomicus
prepaid w Egipcie
In article <5486ad64$0$2159$65785112@news.neostrada.pl>,
 Marcin <hmces@wp.pl> wrote:

.

> [...]
> transfer a sam sim w ipadzie wystarczał na tydzień :)

a to mnie chyba "wydymali" ;-) no cóż, taki kraj, dobrze ze tylko na kase.

Mi ten starter (afair vodafone) oferowali za 45 EGP.
A nawet potem, w oficjalanym salonie vodafone poczatkowo zawyzyli cene ponad dwukrotnie.
--
TA

Data: 2014-12-09 21:29:30
Autor: Piotr Piesik
prepaid w Egipcie
Korzystałem z Vodafone w marcu i w czerwcu tego roku. Kartę pożyczyłem od znajomego, więc nie wiem ile kosztowała. Ja tylko doładowywałem.

Bez specjalnego pakietu transmisja danych jest bardzo droga. Całe doładowanie schodzi do zera w 1 wieczór. Tego pakietu nie załatwi się w zwykłym sklepie z pamiątkami, tylko w salonie Vodafone. Oni też odpowiednio skonfigurują konto.

Doładowania można kupować wszędzie, ale sklepy liczą sobie marże. Ja doładowywałem w bankomacie, bo miałem takowy w hotelu.

UWAGA: nie działa Skype. Zdaje się, że operatorzy blokują stosowny port TCP/IP. Zatem komunikacja ze światem jest głównie mailowa.

Szczegółowych cen rozmów ani pakietów danych nie pamiętam.

pozdrawiam
Piotr

Data: 2014-12-12 15:03:57
Autor: Diabełson?
prepaid w Egipcie
W dniu 2014-12-08 o 09:28, Marcin pisze:
Jedyna pustynia na świecie gdzie działa gsm jest pustynia błędowska

--
Napisałem co napisałem

prepaid w Egipcie