preparat hydrofobowy

Data: 2016-10-21 14:18:55
Autor: J.F.
preparat hydrofobowy
Użytkownik "JaceK"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5809f7ba$0$2520$b1db1813$79461190@news.astraweb.com...
Szukam jakiegoś preparatu do pokrycia lusterek i szyb bocznych, aby usprawnić nieprzyleganie kropel deszczu. Jest trochę takich specyfików na allegro, kupiłem jeden ale jestem smutny, bo to chyba jakaś ściema była i po prostu nie działa. Czy ktoś może polecić specyfik hydrofoboyw sprawdzony w boju?

Ja tylko podpowiem, zeby go najpierw sprawdzic na mniej istotnych szybach/kawalkach szyb.

Kiedys posmarowalem przednia szybe, i IMO - dzialal, ale w sumie to wcale lepiej nie bylo :-)

J.

preparat hydrofobowy