presta contra reszta

Data: 2011-07-29 11:47:45
Autor: kamil/Endurorider.pl
presta contra reszta

Użytkownik "Krycha" <kkrycha@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j0tusc$9a8$1mx1.internetia.pl...
Witam.
Czy s± jakie¶ specjalne zalety wentyli PRESTA,
dla których nie warto z nich zrezygnować na rzecz tradycyjnych
czy samochodowych?
Oczywi¶cie rezygnacja z presty będzie możliwa przy odpowiednim
rozmiarze otworu w obręczy koła.

BYŁO!!!!!!!!! NIEDAWNO!!

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-07-29 11:52:50
Autor: Krycha
presta contra reszta
W dniu 2011-07-29 11:47, kamil/Endurorider.pl pisze:

[...]

Prawie codziennie TU zagl±dam i przegapiłam.
Niedobrze co¶ ze mn± ;-)

Krycha.
--
"...kiedy autorytet ma pogl±dy inne niż ¶rodowisko, ¶rodowisko nie zmienia pogl±dów, zmienia autorytet.."
M. D±browska.

Data: 2011-07-29 12:02:19
Autor: kamil/Endurorider.pl
presta contra reszta

Użytkownik "Krycha" <kkrycha@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j0tvu8

BYŁO!!!!!!!!! NIEDAWNO!!

Prawie codziennie TU zagl±dam i przegapiłam.
Niedobrze co¶ ze mn± ;-)

Było było i to naprawdę nie dawno. Padły wszystkie argumenty za i przeciw skutkiem czego jedna jak i druga strona pozostała przy swoim wyborze nie zmieniaj±c nic :)

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-07-29 10:30:31
Autor: Olgierd
presta contra reszta
Dnia Fri, 29 Jul 2011 12:02:19 +0200, kamil/Endurorider.pl napisał(a):

Prawie codziennie TU zaglądam i przegapiłam. Niedobrze coś ze mną ;-)

Było było i to naprawdę nie dawno. Padły wszystkie argumenty za i
przeciw skutkiem czego jedna jak i druga strona pozostała przy swoim
wyborze nie zmieniajÄ…c nic

O przepraszam, osobiście zacząłem rozglądać się za pompką stacjonarną ;-) --
:-) Olgierd
Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

Data: 2011-07-29 12:32:35
Autor: kamil/Endurorider.pl
presta contra reszta

Użytkownik "Olgierd" <no.email.no.spam@no.problem> napisał w wiadomości news:pan.2011.07.29.10.30.32rudak.org...
[...]

Kiedy ja nie o pompkach a samym wentylach :)

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

presta contra reszta