Data: 2011-07-29 14:24:55 | |
Autor: Pawel | |
presta contra reszta | |
W dniu 2011-07-29 11:34, Krycha pisze:
Witam. Ja jeszcze dodam od siebie, ze ostatnio zalatwilem kilka detek z zaworami presta - myslalem, ze jestem za ciezki, dobijam itd. - a okazalo, sie, ze guma przy wentylu ocierala sie o taka mini-obrecz ktora jest w otworze felgi (po to wlasnie by wchodzil presta) - czyli taki jakby zmniejszajacy srednice otworu metalowy kolnierzyk - i tam sie to przebijalo. Zmienilem na samochodowki, wywalilem te kolnierzyki i jest OK - nie wiem czy to argument za samochodowkami, bo moze mialem po prostu wadliwe te kolnierzyki. Dla mnie jest to jednak argument. |
|
Data: 2011-07-29 10:31:26 | |
Autor: Michał Rz. | |
presta contra reszta | |
Pytanie około-prestowe: dętka z prestą będzie normalnie działała w
rozwierconej pod samochodówkę obręczy? |
|
Data: 2011-07-29 20:28:29 | |
Autor: szaman | |
presta contra reszta | |
On 07/29/2011 07:31 PM, Michał Rz. wrote::
Pytanie około-prestowe: dętka z prestą będzie normalnie działała w tak, brzproblemowo. Najlepiej zakręcić tylko nakrętkopodobnego wihajstra w miarę mocno, żeby wentyl nie miał zbyt dużego luzu. ssz |
|
Data: 2011-07-29 21:26:18 | |
Autor: Fabian | |
presta contra reszta | |
On 29.07.2011 20:28, szaman wrote:
On 07/29/2011 07:31 PM, Michał Rz. wrote:: Używam bez wihajstra, jest OK. Przez rok używania nie miałem przez to problemu. Fabian. |
|
Data: 2011-07-29 21:50:22 | |
Autor: szaman | |
presta contra reszta | |
On 07/29/2011 09:26 PM, Fabian wrote::
Używam bez wihajstra, jest OK. Przez rok używania nie miałem przez to W sumei jak się głębiej zastanowić - jego największą (może jedyną) zaletą jest 'trzymanie' wentyla przy pompowaniu. sz |
|
Data: 2011-07-29 22:33:32 | |
Autor: Kosu | |
presta contra reszta | |
On 2011-07-29 19:31, Michał Rz. wrote:
Pytanie około-prestowe: dętka z prestą będzie normalnie działała w W szerokich oponach (3-4 atm) tak. Nawet przy lekkim skoku ciśnienia w oponie (krawężnik/korzeń/drop) nie powinno być problemów. W kołach szosowych (ciągłe 10+ atm) - nie wiem, ale... prywatnie wolałbym nie ryzykować :) pozdrawiam, PK |
|
Data: 2011-07-30 01:41:58 | |
Autor: emil | |
presta contra reszta | |
W dniu 2011-07-29 22:33, Kosu pisze:
On 2011-07-29 19:31, Michał Rz. wrote: Podkładka załatwia sprawę. 10+ atm raczej w szytkach do TT albo torowych, takie zwyczajne 622x23 : ciśnienie zalecane 7-9atm, gdzie wygodniej jeździć na 8, powyżej za twardo. |
|