prezent pisowskiego rządu dla frankensteinów ;)

Data: 2016-11-16 17:20:07
Autor: nowyjestem@poczta.pl
prezent pisowskiego rządu dla frankensteinów ;)
w przyszłym roku, PiS uczci święto niepodległości
patriotycznym kursem franka na poziomie 11,11zł ;)

Data: 2016-11-17 11:23:13
Autor: Olin
prezent pisowskiego rządu dla frankensteinów ;)
Dnia Wed, 16 Nov 2016 17:20:07 -0800 (PST), nowyjestem@poczta.pl
napisał(a):

w przyszłym roku, PiS uczci święto niepodległości
patriotycznym kursem franka na poziomie 11,11zł ;)

Nawet nie żartuj w ten sposób, wszak Duma Żoliborza przyszła na świat
18.06.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

ubóstwie."
autor nieznany

https://get.google.com/albumarchive/115622087514474757554

Data: 2016-11-23 15:01:37
Autor: nowyjestem@poczta.pl
> [...]
> patriotycznym kursem franka na poziomie 11,11zł ;)

Nawet nie żartuj w ten sposób, wszak Duma Żoliborza przyszła na świat 18.06.

kurs "ku czci Jarosława Wielkiego" wyniósłby 18,06zł czy "zaledwie" 6,18zł?

Data: 2016-11-24 10:45:56
Autor: Olin
prezent pisowskiego rządu dla frankensteinów ;)
Dnia Wed, 23 Nov 2016 15:01:37 -0800 (PST), nowyjestem@poczta.pl
napisał(a):

Nawet nie żartuj w ten sposób, wszak Duma Żoliborza przyszła na świat 18.06.

kurs "ku czci Jarosława Wielkiego" wyniósłby 18,06zł czy "zaledwie" 6,18zł?

W Europie zwyczajowo najpierw podaje się dzień a potem miesiąc.
Po 6,18zł może być dolar amerykański.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
Mark Twain

https://get.google.com/albumarchive/115622087514474757554

Data: 2016-11-17 12:37:55
Autor: z
W dniu 2016-11-17 o 02:20, nowyjestem@poczta.pl pisze:
w przyszłym roku, PiS uczci święto niepodległości
patriotycznym kursem franka na poziomie 11,11zł ;)

Ale w tvnach trąbią że to przez Trampa.
To Kaczyński ma i tam swoje marionetki? :-)

Data: 2016-11-17 13:02:39
Autor: spider
W dniu 2016-11-17 o 12:37, z pisze:

Ale w tvnach trąbią że to przez Trampa.
To Kaczyński ma i tam swoje marionetki? :-)

Tam straszyli Polską i Kaczyńskim więc jakieś zasługi w wyborze Trumpa chyba ma ;)

Data: 2016-11-17 13:07:58
Autor: z
W dniu 2016-11-17 o 13:02, spider pisze:
Tam straszyli Polską i Kaczyńskim więc jakieś zasługi w wyborze Trumpa
chyba ma ;)

Bo największa zasługa i siła Kaczyńskiego to to że można nim wygodnie straszyć co często odnosi przeciwny skutek :-)

Data: 2016-11-17 14:28:48
Autor: Olin
Dnia Thu, 17 Nov 2016 13:07:58 +0100, z napisał(a):

Bo największa zasługa i siła Kaczyńskiego to to że można nim wygodnie straszyć co często odnosi przeciwny skutek :-)

Nie łam się; już nikt nie nabierze się na takie tanie sztuczki, albowiem,
jak powiada sam Prezes Prezesów, za spowolnienie gospodarcze odpowiadają
przedsiębiorcy związani z partiami opozycyjnymi, w co każdy rozumny
człowiek wierzy bez zastrzeżeń.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

 Niestety, jest to rząd."
Woody Allen

https://get.google.com/albumarchive/115622087514474757554

Data: 2016-11-17 15:01:53
Autor: Piotr Gałka
W dniu 17-11-2016 o 14:28, Olin pisze:
[...]

Jak kiedyś hen, hen dawno usłyszałem, że robimy wszystko co się da, aby odblokować TK jakoś mi się to od razu skojarzyło z twierdzeniem: robimy wszystko co się da aby na Ukrainie zapanował pokój.
Widać nie tylko mi się skojarzyło, bo potem słyszałem o oburzeniu PiS, że ich działania są porównywane z Rosją.

Teraz mi się to od razu kojarzy, z twierdzeniem, że za problemy gospodarcze Rosji odpowiada zagranica. Jak jakiemuś dziennikarzowi też się tak skojarzy to znów będzie oburzenie.
P.G.

Data: 2016-11-17 13:23:14
Autor: ąćęłńóśźż
prezent pisowskiego rządu dla frankensteinów ;)
Zmienił stryjek Donalda T. na Donalda T.: "Donalduniu, Donaldusiu"...

Data: 2016-11-17 22:17:34
Autor: Marcin
prezent pisowskiego rządu dla frankensteinów ;)
Witam

W dniu 2016-11-17 o 12:37, z pisze:

Ale w tvnach trąbią że to przez Trampa.
To Kaczyński ma i tam swoje marionetki? :-)

Wystarczy sobie spojrzec na wykres czeskiej korony do zlotowki:
http://stooq.pl/q/?s=czkpln&c=1m&t=l&a=lg&b=1

albo forinta wegierskiego:
http://stooq.pl/q/?s=hufpln&c=1m&t=l&a=lg&b=1

Czyli najbardziej podobne do nas kraje w UE (Slowacji nie licze bo maja juz euro i takich problemow brak)

Od razu widac, ze to nasza lokalna zasluga. Albo nawet swiatowy spisek przeciw prezesowi.

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2016-11-18 09:12:14
Autor: radekp@konto.pl
prezent pisowskiego rządu dla frankensteinów ;)
Fri, 18 Nov 2016 09:43:28 +0900, w <o0lirf$i9v$1@gioia.aioe.org>, Tomasz
Chmielewski <tch@nospam.example.com> napisał(-a):

Oprocentowanie obligacji już ze 3,6%; rok temu było w okolicach 2%?

Węgierskie (rating smieciowy) są już lepiej notowane niż polskie.
Spisek...

Data: 2016-11-18 12:35:53
Autor: Olin
prezent pisowskiego rządu dla frankensteinów ;)
Dnia Fri, 18 Nov 2016 09:43:28 +0900, Tomasz Chmielewski napisał(a):

 Podobnie jak przedsiębiorcy powiązani z opozycją nie chcą tworzyć wzrostu gospodarczego, tak i waluciarze wrzucają piasek w koła zębate dobrej zmiany...

Spisek zatacza coraz szersze kręgi. Właśnie odezwali się kolesie zza
Atlantyku:

Wczoraj Sejm przyjął ustawę obniżającą wiek emerytalny. A dziś agencja
ratingowa Fitch ostrzegła rząd Polski przed skutkami zmian dla finansów
publicznych.

Agencja ratingowa Fitch ostrzegła nas w czwartek przed konsekwencjami
obniżki wieku emerytalnego. Jak podaje PAP, zwróciła uwagę na to, że Polska
powinna tak działać, by po reformie emerytalnej deficyt nie przekroczył 3
proc. PKB.

całość:
http://wyborcza.biz/biznes/1,147752,20992696,po-obnizeniu-wieku-emerytalnego-rating-polski-moze-pojsc-w-dol.html#BoxBizLink