prezentacja nadawcy przelewu będącego współposiadaczem rachunku w mBanku i w innych bankach

Data: 2013-05-15 10:38:07
Autor: Sebastian
prezentacja nadawcy przelewu będącego współposiadaczem rachunku w mBanku i w innych bankach
pytanie 2: w jakich bankach (innych niż mBank) widać będzie tylko drugiego współposiadacza?

napewno Inteligo pokazuje zawsze tego który zlecał przelew

pytanie 3: w jakich bankach (innych niż mBank) widać będzie tylko pierwszego współposiadacza?

prawdopodobnie Millenium zawsze pokazuje pierwszego posiadacza

pytanie 4: w jakich bankach (innych niż mBank) widać będzie oboje  współposiadaczy?

ktoś wspomniał Credit Agricole (Lukas) - nie wiem, nie mam konta w tym banku

prezentacja nadawcy przelewu będącego współposiadaczem rachunku w mBanku i w innych bankach