prezentery / standy do konsol

Data: 2010-02-04 19:42:54
Autor: news.gazeta.pl
prezentery / standy do konsol
Yo !

Chciałem prosić Was o informację nt. prezenterów do konsol PS3/X360.
Chodzi mi dokładnie o nazwę producenta tego typu obudowy, gdyż
chcieliśmy podobną zamówić, niestety nie wygooglowałem nic. Zwróciłem
się też z zapytaniem do Sony, ale póki co ... echo. Z góry dziękuję za
wszelką pomoc !

Pozdrawiam !

Data: 2010-02-05 15:38:36
Autor: SzalonyKapelusznik
prezentery / standy do konsol
On 4 Lut, 19:42, "news.gazeta.pl" <kuzan...@at.interia.pl> wrote:
Yo !

Chcia em prosi Was o informacj nt. prezenter w do konsol PS3/X360.
Chodzi mi dok adnie o nazw producenta tego typu obudowy, gdy
chcieli my podobn zam wi , niestety nie wygooglowa em nic. Zwr ci em
si te z zapytaniem do Sony, ale p ki co ... echo. Z g ry dzi kuj za
wszelk pomoc !

Pozdrawiam !

Musisz byc bardziej szczeoglowy. Chodzi ci dokladnie o stand
prezentacyjny PS3?
Czy moze o stand do prezentacji konsol.

Data: 2010-02-06 20:04:19
Autor: .:Kuzan
SzalonyKapelusznik pisze:

Musisz byc bardziej szczeoglowy. Chodzi ci dokladnie o stand
prezentacyjny PS3?
Czy moze o stand do prezentacji konsol.

Witaj !

Chodzi mi o taki standzik z konsola;, jak w Media czy Saturnie...

Data: 2010-02-06 15:30:00
Autor: SzalonyKapelusznik
On 6 Lut, 20:04, ".:Kuzan" <kuzan...@gazeta.pl> wrote:
SzalonyKapelusznik pisze:

> [...]
> Czy moze o stand do prezentacji konsol.

Witaj !

Chodzi mi o taki standzik z konsola;, jak w Media czy Saturnie...

To sa standy prezentacyjne PS3. Robione na zamowienie Sony.

jeśli chcesz zamówic podobny to każdy producent ci taki zrobi.

Data: 2010-02-13 21:56:22
Autor: news.gazeta.pl
SzalonyKapelusznik pisze:

Chodzi mi o taki standzik z konsola;, jak w Media czy Saturnie...

To sa standy prezentacyjne PS3. Robione na zamowienie Sony.

jeśli chcesz zamówic podobny to każdy producent ci taki zrobi.

Każdy producent (konsol - M$, Sony) czy producent takiego standu (właśnie pytam o nazwę firmy)...?

prezentery / standy do konsol