prezes ERY zbiera na nowy samochód? czy li jak okradane są konta Blueconnect

Data: 2009-06-25 10:42:56
Autor: Paweł Gąska
prezes ERY zbiera na nowy samochód? czy li jak okradane są konta Blueconnect
Witam,

W odpowiedzi na maila od Paweł Gąska
z dnia: 2009-06-21 15:52:
zgłoszone do BOKu (zero odpowiedzi na razie, tylko automat)
sprawa się rozwija ;)
dostaliśmy odpowiedź, że nie mogą "zająć stanowiska", bo w zgłoszeniu nie ma numerów kart (pomimo tego, że są nawet w odpowiedzi "konsultanta" na zgłoszenie <lol>)

co więcej zażądali od nas  cyt. * hasła abonenckiego lub kod PUK bądź EraKodu.

ktoś mi może wyjaśnić, na co im nasze kody PUK, bo jeżeli mieliby je znać, to po co są zaklejone w taki sposób, żeby osoby postronne nie mogły ich odczytać?

całą sprawa zaczyna się nadawać do gazety jakiejś :D

Paweł

Data: 2009-06-25 11:43:57
Autor: Paweł Gąska
prezes ERY zbiera na nowy samochód? czy li jak okradane są konta Blueconnect
Witam,

W odpowiedzi na maila od Paweł Gąska
z dnia: 2009-06-25 10:42:
[...]

ze strony ERY:
cyt.
"Chcąc podkreślić, jak istotny jest dla nas najwyższy poziom obsługi
klientów, składamy naszym abonentom cztery obietnice:
1. Wystarczy jeden kontakt
Niezależnie od tego, z jaką sprawą zgłosi się do nas klient, zostanie
ona rozwiązana podczas jednej rozmowy lub wskazany zostanie termin jej
załatwienia."

no to czekamy drugi raz na ten "pierwszy" kontakt :]

a tu z regulaminu (ERA)
cyt.
"Za skutki wynikające z używania karty SIM lub skorzystania z uprawnień
określonych w Umowie lub w Regulaminie, a powstałe w związku ze
znajomością przez osoby trzecie Kodu PIN, Kodu PUK, Hasła lub Erakodu,
wyłączną odpowiedzialność ponosi Abonent."

ciekawe, więc w jakim celu potrzebne im są informacje o
naszych PUKach, hasłach i EraKodach??

Paweł

Data: 2009-06-27 16:14:10
Autor: sympatyczny
> [...]

wyłączną odpowiedzialność ponosi Abonent."

ciekawe, więc w jakim celu potrzebne im są informacje o

Troche Pan jednak przesadza. Goraco popieram walke o poprawne naliczanie i taryfikowanie, ale po co walczyc jednoczesnie o jakies pierduly w stylu jak powyzej? Takie maja procedury i nie ma co walczyc z calym swiatem na raz. A sugestia ze pracownik Ery (a moze prezes, ktory jak wiemy zbiera na samochod) chce od Pana wyludzic jest, przepraszam za szczerosc, glupia.

s.

PS. Jesli to nie tajemnica to jestem ciekaw jaka siec i usluga daje porownywalne z polskimi warunki przesylania danych w roamingu? Slyszalem o tym ze ktos roamowal z prepaidem T-Mobile z innego kraju w Polsce i pakiet 1 GB z tego T-Mobile w polskiej erze dalej byl rozliczany tak samo jak w macierzystym kraju...

--

prezes ERY zbiera na nowy samochód? czy li jak okradane są konta Blueconnect