prezes ERY zbiera na nowy samochód? czyli jak o kradane są konta Blueconnect

Data: 2009-06-22 06:45:28
Autor: Silos
prezes ERY zbiera na nowy samochód? czyli jak o kradane są konta Blueconnect
wszystko moze sie i zgadza ale wierz mi ze prezes Ery nie potrzebuje
od Ciebie kasy zeby kupic sobie auto. Stac go na to na pewno :)

Data: 2009-06-22 15:56:54
Autor: Paweł Gąska
prezes ERY zbiera na nowy samochód? czy li jak okradane są konta Blueconnect
Witam,

W odpowiedzi na maila od Silos
z dnia: 2009-06-22 15:45:
wszystko moze sie i zgadza ale wierz mi ze prezes Ery nie potrzebuje
od Ciebie kasy zeby kupic sobie auto. Stac go na to na pewno :)
a stać go z czyjej kasy?? jego pensja nie jest wypłacana z dochodów m.in. z kart BC??

załóżmy taki mały (nie)prawdopodobny ;) scenariusz
kart prepaid jest ze 2 miliony
na każdej karcie dziennie znika tylko 30gr

30gr x 2.000.000 = 600.000 x 30 dni =1.800.000PLN.miesięcznie
ile wynosi pensja prezesa ERY??
a może nie pensja tylko ERA miała jakąś opcję walutową do zapłacenia? ;)

Paweł

Data: 2009-06-24 16:50:43
Autor: Jarek Ossowski
Użytkownik "Paweł Gąska" <ch03@op.pl> napisał w wiadomości
a stać go z czyjej kasy?? jego pensja nie jest wypłacana z dochodów
m.in. z kart BC??

Następny inteligent twierdzący, że wypłaca pensję pracownikowi PTC.

--
Z poważaniem,
Jarek Ossowski

Na grupach wyrażam ZAWSZE moje prywatne zdanie. Proszę nie łączyć go z moim
dawnym, obecnym i przyszłym pracodawcą.

Data: 2009-06-24 18:02:07
Autor: Paweł Gąska
prezes ERY zbiera na nowy samochód? czy li jak okradane są konta Blueconnect
Witam,

W odpowiedzi na maila od Jarek Ossowski
z dnia: 2009-06-24 16:50:
[...]

nieee... pensje pracowników PTC są wypłacane ze środków zarobionych na
zbieraniu śmieci, a kasa zarobiona na kartach SIM idzie na pensje MPO...
przecież to normalne jest w świecie biznesu <rotfl>

Paweł

prezes ERY zbiera na nowy samochód? czyli jak o kradane są konta Blueconnect