prezes ERY zbiera na nowy samochód? czyli jak okra dane są konta Blueconnect

Data: 2009-06-24 16:39:39
Autor: Jarek Ossowski
prezes ERY zbiera na nowy samochód? czyli jak okra dane są konta Blueconnect
Użytkownik "Paweł Gąska" <ch03@op.pl> napisał w wiadomości
przykład ode mnie:
- cennik BC mówi, że sesja GPRS kosztuje mnie 3gr/100kB
włączamy modem z nowiutką, prosto z salonu, kartą BC Starter
i od razu sprawdzamy stan konta... co powinno być 25PLN?? tak tylko w > Erze
;) jest już tylko 24.71 wow!

Ale oczywiście nie przyjmujesz do wiadomości, że coś Ci się mogło podczas tej
sesji zacząć aktualizować (program antywirusowy, system itp.) lub po prostu masz
jakiś szajz w komputerze, który Ci wysyła i pobiera sporo danych bez Twojej
wiedzy? Rozumiem, że zanim wysłałeś ten post sprawdziłeś czy w danej chwili nic
Ci sie nie zaczęło aktualizować, sprawdziłeś swojego kompa pod kierunkiem
wirusów, trojanów, spyware itp.?

--
Z poważaniem,
Jarek Ossowski

Na grupach wyrażam ZAWSZE moje prywatne zdanie. Proszę nie łączyć go z moim
dawnym, obecnym i przyszłym pracodawcą.

Data: 2009-06-24 18:09:46
Autor: Paweł Gąska
prezes ERY zbiera na nowy samochód? czy li jak okradane są konta Blueconnect
Witam,

W odpowiedzi na maila od Jarek Ossowski
z dnia: 2009-06-24 16:39:
[...]
nigdzie nie napisałem, że wkładam ją do _kompa_, ale do tego trzeba
umieć czytać...

poza tym nie wiem czy ktoś potrafi napisać wirusa, trojana, lub spyware na procesor AVR, ale pewnie nadal się nie znam ;)

qrde dawno się tak nie uśmiałem, jak czytając tego "...pieniacza...", który nie wyszedł poza komputer z Windowsem i protokół TCP/IP

propozycja dla Ciebie: uruchom jakiegoś BC ahhh... nawet w tym swoim kompie... bez "szajzu" ;) są programy co potrafią sprawdzić ile danych nadano/ile odebrano (nawet choćby Ery) i wtedy "...przeproś i wyjdź..."

pominę fakt, że sprawa dotyczy ponad setki kart, ale pewnie włożyłem je w ponad setkę kompów z "szajzem"... co by to nie było ;)

Paweł

prezes ERY zbiera na nowy samochód? czyli jak okra dane są konta Blueconnect