prezes Play chodzi po kolędzie :)

Data: 2009-10-07 14:47:42
Autor: Andrzej Bratkowski
prezes Play chodzi po kolędzie :)
Rynek finansowy się zastanawia co dalej z Playem? Dzisiaj prezes Play
był i w Parkiecie i w Rzeczpospolitej Wywiady to odpowiedź na artykuł
w Gazecie Finansowej: Play bez wyników
http://www.gf24.pl/index.php/wydarzenia/kraj/2809-play-bez-wynikow.html
 Prezes Play chodzi po mediach jak po kolędzie, dzisiaj w Parkiecie i
w Rzeczpospolitej :))) tzn. jest gorzej niż źle. Jak firma idzie w
media i zaczyna opowiadania to początek końca...

Data: 2009-10-07 15:50:54
Autor: Andrzej Bratkowski
On 8 Paź, 00:23, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:
Dnia Wed, 7 Oct 2009 14:47:42 -0700 (PDT), Andrzej Bratkowski napisał(a):

> Rynek finansowy się zastanawia co dalej z Playem? Dzisiaj prezes Play
> był i w Parkiecie i w Rzeczpospolitej Wywiady to odpowiedź na artykuł
> w Gazecie Finansowej: Play bez wyników

dużo ci płacą za ten czarny PR?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info  | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po

Drogi Waldku,
co ty z Play jesteś, że wszystkie artykuły, które nie przeszły
akceptacji słusznej linii są nie na miejscu...?:)))
Play jak widać nie podał wyników do KRS, ciekawa sprawa.
a druga rzecz to to co sie przedostaje do mediów tez nie napawa
optymizmem.
jak widzisz w play biegi na 400 m przez płotki do mediów by
powiedzieć, że play bedzie sie rozwijał :)))
cyrk się zrobił i tyle, prezes Play jakby zaklinał deszcz na pustyni,
po reakcji Play na artykuł w gazecie Finansowej widać, że rynek
finansowy się niepokoi i chyba słusznie.
po pierwsze ma prawo do informacji, i do danych w KRS...

Data: 2009-10-08 00:25:06
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 7 Oct 2009 15:50:54 -0700 (PDT), Andrzej Bratkowski napisał(a):

po pierwsze ma prawo do informacji, i do danych w KRS...

Skoro o prawie do informacji - wyjaśnisz dlaczego WSZYSTKIE twoje wypociny w usenecie prowadzą do tekstów Supłacza? To ty, czy twój chłopak?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info  | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"

Data: 2009-10-08 06:43:15
Autor: Olgierd
Dnia Wed, 07 Oct 2009 15:50:54 -0700, Andrzej Bratkowski napisał(a):

po reakcji Play na artykuł w gazecie Finansowej widać, że rynek
finansowy się niepokoi i chyba słusznie.

Warto dodać: i o to chyba chodziło p. Supłaczowi? Że P4 nie może mieć dobrych wyników to jasne, przychody niskie, wydatki na inwestycje wysokie -- na razie sieją, liczą na orkę za jakiś czas.

Tekst jak w GF24 może robić wrażenie wyłącznie na dyletantach.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-10-08 01:11:02
Autor: AmtoPm
On 8 Paź, 08:43, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:
> [...]

na inwestycje wysokie -- na razie sieją, liczą na orkę za jakiś czas.

Tekst jak w GF24 może robić wrażenie wyłącznie na dyletantach.

Lege Artis ==>http://olgierd.bblog.pl<=
Olgierd powinieneś w polu robić  :)
Play ma kolosalne straty i perspektywę kolejnych strat, prawie 2 mld
zadłużenia, przy zaledwie ok. 640 mln kapitałów własnych (na 30
06.2009), do tego strata netto w 2008 ponad 850 mln.
Dobrze jest napisane, że wydatki na inwestycję to nie są straty, tylko
aktywa trwałe. Te wydatki nie tłumaczą strat!
Do tego rynek się zmienił, W3 jechały na jednym wózku, ceny rozmów
były zupełnie inne.
Pytanie teraz jest proste, kto będzie to finansował? Pozostaje tylko
optymista właściciel, ale po pierwsze musi mieć kasę a do tego ciągle
wierzyć. 3 lata na rynku to całkiem ładny okres, asymetria w stawkach
MTR odjechała, a Play nie wykorzystał tego do zdobycia udziału w
rynku, ma zaledwie ok. 6%. A na rynku nie tylko W3 ale MVNO z lepszymi
ofertami, gaduair, ultimo, mbank, itd.

Data: 2009-10-08 10:25:19
Autor: Jan Strybyszewski
AmtoPm pisze:

[...]

Czy mozesz nam pokazac liczbe Klientów sieci Polkomtel SA w roku 2000r. i ich wyniki finansowe ?  Dziekuje a teraz nie pieprz bez sensu.

Data: 2009-10-08 01:40:54
Autor: iv
On 8 Paź, 10:25, Jan Strybyszewski <k...@w.pl> wrote:
AmtoPm pisze:

> [...]

Czy mozesz nam pokazac liczbe Klientów sieci Polkomtel SA w roku 2000r.
i ich wyniki finansowe ?  Dziekuje a teraz nie pieprz bez sensu.

chciałbys się przenieść do 2000 r, każdy by chciał :)
wtedy startował oligopol i mogli liczyć na kasę, po za tym rynek się
rozwijał, a teraz jest rynek nasycony.
zupełnie inne stawki, a przebierać w ofertach możesz jak w
ulegałkach :)

Data: 2009-10-08 11:32:44
Autor: J.F.
prezes Play chodzi po kolędzie :)
Użytkownik "AmtoPm" <amerger@gmail.com> napisał
[...]

W zaleznosci od sposobu liczenia.
Zadluzenie wchodzi w pasywa, srodki trwale w aktywa i bilans wychodzi jak zawsze na zero.
Ale potem amortyzacja wchodzi w koszta i generuje straty.
Ale w pewnym momencie sprzet juz jest zamortyzowany, a pracuje dalej. I pojawia sie zysk.
Na papierze, bo przeplywy finansowe moga wygladac zupelnie inaczej.

[...]

Pytanie czy dzieki asymetrii maszynka nie finansuje sie juz tak naprawde sama.

J.

Data: 2009-10-08 21:34:46
Autor: Chris
prezes Play chodzi po kolędzie :)
Dnia Thu, 8 Oct 2009 01:11:02 -0700 (PDT), AmtoPm napisał(a):

[...]

I już mamy czwartego zatroskanego finansami Playa, który pisze z
płockiego Trójkąta Bermudzkiego ;)

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-10-08 10:08:31
Autor: michaça
prezes Play chodzi po kolędzie :)
...na razie sieją, liczą na orkę za jakiś czas.
chyba odwrociles ten proces bo orka jest raczeh przed siewem a sieje sie po to zeby miec zniwo (żąć? żniwować?) a nie po to zeby orac, orka to jest chyba po zniwach ;-) i prowadzi ja syndyk masy upadlosciowej

Data: 2009-10-08 09:02:27
Autor: Olgierd
Dnia Thu, 08 Oct 2009 10:08:31 +0200, michaça napisał(a):

chyba odwrociles ten proces bo orka jest raczeh przed siewem a sieje sie
po to zeby miec zniwo (żąć? żniwować?) a nie po to zeby orac, orka to
jest chyba po zniwach ;-) i prowadzi ja syndyk masy upadlosciowej

Fakt, rolnik ze mnie byłby świetny ;-)

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-10-08 11:13:54
Autor: J.F.
prezes Play chodzi po kolędzie :)
Użytkownik "Andrzej Bratkowski" <chemofix@gmail.com> napisał
Drogi Waldku,
co ty z Play jesteś, że wszystkie artykuły, które nie przeszły
akceptacji słusznej linii są nie na miejscu...?:)))
Play jak widać nie podał wyników do KRS, ciekawa sprawa.

A jest na to jakies potwierdzenie, skoro juz podejrzewamy czarny PR ?

[...]

Straszne musi byc zaniepokojenie tego rynku, skoro zainteresowanych udzialowcow jest az dwoch :-)

A z przedstawionych danych wynika tez maly drobiazg - 8 mld przychodow.
To jest bardzo duzo .. o ile prawdziwe, bo skad ta liczba ?

P.S. Polkomtel na www nie wystawil raportu za 2008 rok :-)

J.

Data: 2009-10-08 03:07:15
Autor: iv
On 8 Paź, 11:13, "J.F." <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Andrzej Bratkowski" <chemo...@gmail.com> napisał

A z przedstawionych danych wynika tez maly drobiazg - 8 mld
przychodow.
To jest bardzo duzo .. o ile prawdziwe, bo skad ta liczba ?

tam jest chyba 834,8 mln przychodów a nie 8 mld :)
drobna różnica
oni maja strate netto wiekszą od przychodów! ponad 850 mln straty za
2008 r.

[...]

właściciele to znaja wyniki, dane w KRS to nie dla nich! a dla
kontrahentów, kredytodawców, etc.

odnośnie kolejek to nie zauważyłem w salonach play wiekszych kolejek,
były wcześniej teraz juz nie ma tłumu, a jaka jest oferta to świadczy
że biznesowi klienci nie korzystaja z play, nie dziwne, z takim netem
jaki maja i stawkami wewnatrz sieci to sie nie ma co dziwić

Data: 2009-10-08 10:34:52
Autor: Olgierd
Dnia Thu, 08 Oct 2009 03:07:15 -0700, iv napisał(a):

 maja strate netto wiekszą od przychodów!

Co w tym dziwnego akurat?

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-10-08 03:44:41
Autor: iv
On 8 Paź, 12:34, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:
Dnia Thu, 08 Oct 2009 03:07:15 -0700, iv napisał(a):

>  maja strate netto wiekszą od przychodów!

> [...]

a Ty wiesz co to są przychody?
jak idziesz do sklepu i kupisz bułki, czekoladę, masło i kurtkę i
zaplacisz 200 zł to to jest przychód sklepu.

Play straacił więcej niz ich wartość sprzedaży. to tak jakby ten sklep
stracił na transakcji ponad 200 zł, gdyby nawet ten sklep za darmo
dostał towar to i tak miałby stratę :)  stracić więcej niz przychody
to uwierz wyjatkowa sytuacja.

Data: 2009-10-08 11:22:20
Autor: Olgierd
Dnia Thu, 08 Oct 2009 03:44:41 -0700, iv napisał(a):

a Ty wiesz co to są przychody?
jak idziesz do sklepu i kupisz bułki, czekoladę, masło i kurtkę i
zaplacisz 200 zł to to jest przychód sklepu.

Brawo.

[...]

Czas wyjść poza gospodarkę sklepową ;-) Mało które przedsięwzięcie nowotechnologiczne uzyskuje w początkowej fazie przychody porównywalne z kosztami. Strata jest nieunikniona, są nawet (legalne, żeby nie było) sposoby na jej "pokrycie" na bieżąco.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-10-08 13:13:07
Autor: J.F.
prezes Play chodzi po kolędzie :)
Użytkownik "iv" <iveride@gmail.com> napisał w
[...]

A to fakt, bardziej prawdowpodobne.

oni maja strate netto wiekszą od przychodów!

Z tym ze to niekoniecznie zle swiadczy.
Zakupili sporo elektronicznego sprzetu o krotkim okresie amortyzacji, to im amortyzacja zabija wyniki.
A splacac kredyty moga sobie spokojnie przez wiele lat.

odnośnie kolejek to nie zauważyłem w salonach play wiekszych kolejek,
były wcześniej teraz juz nie ma tłumu, a jaka jest oferta to świadczy

A UKE nie ma jakis danych o ilosci aktywnych numerow ?

że biznesowi klienci nie korzystaja z play, nie dziwne, z takim netem
jaki maja i stawkami wewnatrz sieci to sie nie ma co dziwić

Biznesowy klient nie zawsze wymaga netu a i stawki wewnatrz moga byc drugorzedne.

J.

Data: 2009-10-08 13:24:48
Autor: Flo
iv pisze:
a jaka jest oferta to świadczy że biznesowi klienci nie korzystaja z play

Oj korzystają. Podpisują umowy, przechodzą, a później szukają sposobów na odejście od opa pomimo podpisanej lojalki. Jak widać niska stawka za połączenia to nie wszystko.

Z drugiej strony co by nie mówić to play chyba zaczyna się zabierać za ofertę dla biznesu w postaci usługi BlackBerry. Chodzą słuchy, że rozmawiają z RIM i w przeciągu około 6 miesięcy mają usługę BB wprowadzić.

--
Florian Marzejewski
http://bezpieczenstwo-osobiste.com

Data: 2009-10-08 21:39:09
Autor: Chris
prezes Play chodzi po kolędzie :)
Dnia Thu, 8 Oct 2009 03:07:15 -0700 (PDT), iv napisał(a):

[...]
I mamy już piątego dyskutanta z Płocka ;)

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-10-07 23:28:32
Autor: Waldek Godel
[...]

Tak cienko z klikalnością, panie Supłacz, że trzeba się tak nędznym
spamikiem ratować? Oj.. niedobrze.. ja tam widzę początek końca, ale
niekoniecznie Playa.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-08 01:00:46
Autor: BearBag
On 7 Paź, 23:47, Andrzej Bratkowski <chemo...@gmail.com> wrote:
[...]

Miły Panie, Twoje teksty przypominają Wiadomosci w TVP za czasów
Farfała tylko Role rządzących zajął Play.
Już Ci pisalem ze dopoki Play umozliwia swoim klientom normalną
komuniakacje za niższe ceny to ci klienci mają gdzies jego wyniki
finansowe.
Jak przestanie zapewniać poprawne uslugi to po prostu przeniosą numer
gdzie indziej - za darmo i w jeden dzien. Koniec tematu.

Data: 2009-10-08 01:22:56
Autor: AmtoPm
On 8 Paź, 10:00, BearBag <cactu...@gmail.com> wrote:
> [...]

Jak przestanie zapewniać poprawne uslugi to po prostu przeniosą numer
gdzie indziej - za darmo i w jeden dzien. Koniec tematu.

Święta racja, jak play podniesie stawki klienci odejdą, już odchodzą,
stawki gdzie indziej mają niższe, a przede wszystkim Internet w Play
to byłby mobilny, gdyby klienta podwozili do najbliższej stacji
bazowej :))) Widać, że klienci biznesowi omijają Play szerokim łukiem
i to świadczy jaka mają ofertę. Indywidualni mogli się skusić na
reklamy (poniekąd kosztowne) ale jak widzą jak to działa w praktyce to
też odchodzą.
Zgadza się podniosą ceny będzie jeszcze gorzej, tak więc przy takich
stratach i takim rynku to zobaczymy jakie play przyniesie kolejne
informacje, z wizyt prezesa w mediach zysków bym nie oczekiwał...

Data: 2009-10-08 02:17:53
Autor: BearBag
prezes Play chodzi po kolędzie :)

Święta racja, jak play podniesie stawki klienci odejdą, już odchodzą,

interesujace, zupelnie co innego zauwazam. Przy przenoszeniu
kilkunastu numerow do Playa kolejki napotykalem tylko w salonach
Playa, w Erze i Orange obsluga ziewała. Podaj wiec zrodlo tych
rewelacji.

[...]

osbiscie nie znam nikogo kto odszedl z Playa, nie bede podawal liczby
osob ktore przeszly z W3 do Playa ale zapewniam cie ze jest
dwucyfrowa. A to tylko znajomi z firmy i z rodziny.

Data: 2009-10-08 13:29:26
Autor: Flo
prezes Play chodzi po kolędzie :)
BearBag pisze:

A to tylko znajomi z firmy

I co ciekawego poza niska stawką otrzymali?
Jakiś mobilny net o dużym zasięgu, usługi dedykowane dla biznesu?

i z rodziny.

a tu to już inna półka klienta

Data: 2009-10-08 06:48:45
Autor: BearBag
prezes Play chodzi po kolędzie :)

I co ciekawego poza niska stawką otrzymali?
Jakiś mobilny net o dużym zasięgu, usługi dedykowane dla biznesu?

nie wiem jakie masz wyobrazenia ale przecietny "biznesmen" w tym
kraju, ktory ma mała firme kilkuosobową potrzebuje dla siebie i dla
swoich pracownikow przede wszystkim tanich rozmow i nic wiecej.
Mobilny internet potrzebny jest moze 1% takich userow a inne uslugi
dedykowane to juz chyba promile.

Data: 2009-10-08 17:33:36
Autor: Flo
BearBag pisze:

[...]

Możliwe, że opierasz się na własnych potrzebach.

Mam małą firmę i poza mną wszyscy przechodzą własnie na prepaidy bo rzeczywiście im to wystarczy, natomiast mój numer potrzebuje usług zaawansowanych jak chociażby internet (telefon jako modem) czy też BlackBerry.

Wielkość nie jest odzwierciedleniem potrzeb. Może być 50 numerów i to same prepaidy, a może być jeden ale za to ze wszystkim co operator daje dla biznesu.

Data: 2009-10-09 10:27:05
Autor: tomaa33
prezes Play chodzi po kolędzie :)
Użytkownik "Flo" <florian6@NOSPAM.gazeta.pl> napisał

I co ciekawego poza niska stawką otrzymali?
Jakiś mobilny net o dużym zasięgu, usługi dedykowane dla biznesu?

Poza niską stawką mam dodatkowo 3000 minut w PLAY i stacjonarki, dla dziecka wziąłem ofertę bez telefonu, ma 70 minut poza PLAY, a w sieci 1000. Za syna płacę 15pln, pokaż mi inną ofertę lepszą od tej.
Przeszedłem do PLAY nie po to, żeby korzystać z internetu, tylko po to, żeby dzwonić i nie liczyć pozostałych minut z darmowego pakietu.

Data: 2009-10-09 10:38:20
Autor: Liwiusz
tomaa33 pisze:
[...]

   Pod warunkiem, że syn nie wysyła dużo SMSów. Bo jeśli jednak wysyła, to lepiej jest płacić 30zł, mieć trochę mniej minut, ale darmowe SMSy w ramach play fresh.

--
Liwiusz

Data: 2009-10-09 11:54:25
Autor: tomaa33
prezes Play chodzi po kolędzie :)
Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał

  Pod warunkiem, że syn nie wysyła dużo SMSów. Bo jeśli jednak wysyła, to lepiej jest płacić 30zł, mieć trochę mniej minut, ale darmowe SMSy w ramach play fresh.

Dlatego ma 1000 minut żeby nie musiał wysyłać, od biedy jak już, ma komunikatory to pogadania.

Data: 2009-10-09 14:44:13
Autor: Liwiusz
tomaa33 pisze:
[...]

   Nieraz lepiej jest napisać, niż pogadać :)

--
Liwiusz

Data: 2009-10-12 08:41:35
Autor: tomaa33
prezes Play chodzi po kolędzie :)
Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał

komunikatory to pogadania.

  Nieraz lepiej jest napisać, niż pogadać :)

Taki oczywisty skrót myślowy, "chodź pogadamy na GG". (ty pewnie używasz słowa "poklikać")

Data: 2009-10-09 22:26:20
Autor: Flo
tomaa33 pisze:

[...]

Twój świat zaczyna i kończy się na dzwonieniu i to najlepiej wewnątrz Play. Jeśli pojawią się dodatkowe potrzeby (nie wiesz czego będziesz potrzebował za miesiąc czy dwa) to pewnie niczego nie będą mogli Ci zaoferować bo niczego więcej nie mają.

Dla klientów wymagających dodatkowych usług są inni operatorzy bo Play już na starcie przegrywa.

Data: 2009-10-12 08:40:08
Autor: tomaa33
prezes Play chodzi po kolędzie :)

Użytkownik "Flo" <florian6@NOSPAM.gazeta.pl> napisał

Twój świat zaczyna i kończy się na dzwonieniu i to najlepiej wewnątrz Play.

Poza PLAY mam 480minut za jedyne 60pln, więc nie mów mi o moim świecie, bo sam wiem gdzie się zaczyna i kończy.

Jeśli pojawią się dodatkowe potrzeby (nie wiesz czego będziesz potrzebował za miesiąc czy dwa)

Może ty nie wiesz, ja wiem.

Dla klientów wymagających dodatkowych usług są inni operatorzy bo Play już na starcie przegrywa.

Od dodatkowych usług mam pakiety internetowe i łącze z TPSA, to mi w zupełności wystarczy.

prezes Play chodzi po kolędzie :)