prezes Play chodzi po kolędzie :)

Data: 2009-10-08 01:00:46
Autor: BearBag
prezes Play chodzi po kolędzie :)
On 7 Paź, 23:47, Andrzej Bratkowski <chemo...@gmail.com> wrote:
Rynek finansowy się zastanawia co dalej z Playem? Dzisiaj prezes Play
był i w Parkiecie i w Rzeczpospolitej Wywiady to odpowiedź na artykuł
w Gazecie Finansowej: Play bez wynikówhttp://www.gf24.pl/index.php/wydarzenia/kraj/2809-play-bez-wynikow.html
 Prezes Play chodzi po mediach jak po kolędzie, dzisiaj w Parkiecie i
w Rzeczpospolitej :))) tzn. jest gorzej niż źle. Jak firma idzie w
media i zaczyna opowiadania to początek końca...

Miły Panie, Twoje teksty przypominają Wiadomosci w TVP za czasów
Farfała tylko Role rządzących zajął Play.
Już Ci pisalem ze dopoki Play umozliwia swoim klientom normalną
komuniakacje za niższe ceny to ci klienci mają gdzies jego wyniki
finansowe.
Jak przestanie zapewniać poprawne uslugi to po prostu przeniosą numer
gdzie indziej - za darmo i w jeden dzien. Koniec tematu.

Data: 2009-10-08 01:22:56
Autor: AmtoPm
On 8 Paź, 10:00, BearBag <cactu...@gmail.com> wrote:
> [...]

Jak przestanie zapewniać poprawne uslugi to po prostu przeniosą numer
gdzie indziej - za darmo i w jeden dzien. Koniec tematu.

Święta racja, jak play podniesie stawki klienci odejdą, już odchodzą,
stawki gdzie indziej mają niższe, a przede wszystkim Internet w Play
to byłby mobilny, gdyby klienta podwozili do najbliższej stacji
bazowej :))) Widać, że klienci biznesowi omijają Play szerokim łukiem
i to świadczy jaka mają ofertę. Indywidualni mogli się skusić na
reklamy (poniekąd kosztowne) ale jak widzą jak to działa w praktyce to
też odchodzą.
Zgadza się podniosą ceny będzie jeszcze gorzej, tak więc przy takich
stratach i takim rynku to zobaczymy jakie play przyniesie kolejne
informacje, z wizyt prezesa w mediach zysków bym nie oczekiwał...

Data: 2009-10-08 02:17:53
Autor: BearBag
prezes Play chodzi po kolędzie :)

Święta racja, jak play podniesie stawki klienci odejdą, już odchodzą,

interesujace, zupelnie co innego zauwazam. Przy przenoszeniu
kilkunastu numerow do Playa kolejki napotykalem tylko w salonach
Playa, w Erze i Orange obsluga ziewała. Podaj wiec zrodlo tych
rewelacji.

[...]

osbiscie nie znam nikogo kto odszedl z Playa, nie bede podawal liczby
osob ktore przeszly z W3 do Playa ale zapewniam cie ze jest
dwucyfrowa. A to tylko znajomi z firmy i z rodziny.

Data: 2009-10-08 13:29:26
Autor: Flo
prezes Play chodzi po kolędzie :)
BearBag pisze:

A to tylko znajomi z firmy

I co ciekawego poza niska stawką otrzymali?
Jakiś mobilny net o dużym zasięgu, usługi dedykowane dla biznesu?

i z rodziny.

a tu to już inna półka klienta

--
Florian Marzejewski
http://bezpieczenstwo-osobiste.com

Data: 2009-10-08 06:48:45
Autor: BearBag
prezes Play chodzi po kolędzie :)

I co ciekawego poza niska stawką otrzymali?
Jakiś mobilny net o dużym zasięgu, usługi dedykowane dla biznesu?

nie wiem jakie masz wyobrazenia ale przecietny "biznesmen" w tym
kraju, ktory ma mała firme kilkuosobową potrzebuje dla siebie i dla
swoich pracownikow przede wszystkim tanich rozmow i nic wiecej.
Mobilny internet potrzebny jest moze 1% takich userow a inne uslugi
dedykowane to juz chyba promile.

Data: 2009-10-08 17:33:36
Autor: Flo
BearBag pisze:

[...]

Możliwe, że opierasz się na własnych potrzebach.

Mam małą firmę i poza mną wszyscy przechodzą własnie na prepaidy bo rzeczywiście im to wystarczy, natomiast mój numer potrzebuje usług zaawansowanych jak chociażby internet (telefon jako modem) czy też BlackBerry.

Wielkość nie jest odzwierciedleniem potrzeb. Może być 50 numerów i to same prepaidy, a może być jeden ale za to ze wszystkim co operator daje dla biznesu.

Data: 2009-10-09 10:27:05
Autor: tomaa33
prezes Play chodzi po kolędzie :)
Użytkownik "Flo" <florian6@NOSPAM.gazeta.pl> napisał

I co ciekawego poza niska stawką otrzymali?
Jakiś mobilny net o dużym zasięgu, usługi dedykowane dla biznesu?

Poza niską stawką mam dodatkowo 3000 minut w PLAY i stacjonarki, dla dziecka wziąłem ofertę bez telefonu, ma 70 minut poza PLAY, a w sieci 1000. Za syna płacę 15pln, pokaż mi inną ofertę lepszą od tej.
Przeszedłem do PLAY nie po to, żeby korzystać z internetu, tylko po to, żeby dzwonić i nie liczyć pozostałych minut z darmowego pakietu.

Data: 2009-10-09 10:38:20
Autor: Liwiusz
tomaa33 pisze:
[...]

   Pod warunkiem, że syn nie wysyła dużo SMSów. Bo jeśli jednak wysyła, to lepiej jest płacić 30zł, mieć trochę mniej minut, ale darmowe SMSy w ramach play fresh.

--
Liwiusz

Data: 2009-10-09 11:54:25
Autor: tomaa33
prezes Play chodzi po kolędzie :)
Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał

  Pod warunkiem, że syn nie wysyła dużo SMSów. Bo jeśli jednak wysyła, to lepiej jest płacić 30zł, mieć trochę mniej minut, ale darmowe SMSy w ramach play fresh.

Dlatego ma 1000 minut żeby nie musiał wysyłać, od biedy jak już, ma komunikatory to pogadania.

Data: 2009-10-09 14:44:13
Autor: Liwiusz
tomaa33 pisze:
[...]

   Nieraz lepiej jest napisać, niż pogadać :)

--
Liwiusz

Data: 2009-10-12 08:41:35
Autor: tomaa33
prezes Play chodzi po kolędzie :)
Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał

komunikatory to pogadania.

  Nieraz lepiej jest napisać, niż pogadać :)

Taki oczywisty skrót myślowy, "chodź pogadamy na GG". (ty pewnie używasz słowa "poklikać")

Data: 2009-10-09 22:26:20
Autor: Flo
tomaa33 pisze:

[...]

Twój świat zaczyna i kończy się na dzwonieniu i to najlepiej wewnątrz Play. Jeśli pojawią się dodatkowe potrzeby (nie wiesz czego będziesz potrzebował za miesiąc czy dwa) to pewnie niczego nie będą mogli Ci zaoferować bo niczego więcej nie mają.

Dla klientów wymagających dodatkowych usług są inni operatorzy bo Play już na starcie przegrywa.

Data: 2009-10-12 08:40:08
Autor: tomaa33
prezes Play chodzi po kolędzie :)

Użytkownik "Flo" <florian6@NOSPAM.gazeta.pl> napisał

Twój świat zaczyna i kończy się na dzwonieniu i to najlepiej wewnątrz Play.

Poza PLAY mam 480minut za jedyne 60pln, więc nie mów mi o moim świecie, bo sam wiem gdzie się zaczyna i kończy.

Jeśli pojawią się dodatkowe potrzeby (nie wiesz czego będziesz potrzebował za miesiąc czy dwa)

Może ty nie wiesz, ja wiem.

Dla klientów wymagających dodatkowych usług są inni operatorzy bo Play już na starcie przegrywa.

Od dodatkowych usług mam pakiety internetowe i łącze z TPSA, to mi w zupełności wystarczy.

prezes Play chodzi po kolędzie :)