prezes kłamie w tvn24

Data: 2011-07-07 14:56:03
Autor: VSS
prezes kłamie w tvn24
pis spija słowa z usta prezesa...

--
VSS

Data: 2011-07-07 13:38:24
Autor: obserwator
prezes kłamie w tvn24
VSS <vss@onet.pl> napisał(a):
pis spija słowa z usta prezesa...

 ...a towarzysz komu spija?

--

Data: 2011-07-07 15:13:36
Autor: matusm
prezes kłamie w tvn24

Użytkownik "VSS" <vss@onet.pl> napisał w wiadomości news:iv4ad4$at0$1news.onet.pl...
pis spija słowa z usta prezesa...

-- VSS

--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia
matusm

Data: 2011-07-07 15:28:41
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
prezes kłamie w tvn24
matusm wrote:

A Ty co? Lubisz bawić się w podbijanie wątków w górę czy co?

Wiem, że Twoja syganturka mogłaby zostać doklejona do każdego wątku na tej grupie, co od wielu lat starasz się osiągnąć, ale po co zaraz do wszystkich? Niektóre wypowiedzi nie zasługują na taki zaszczyt.
--
Pit

Data: 2011-07-07 13:36:33
Autor: obserwator
prezes kłamie w tvn24
Pit Kowalski albo Nowak <pit@poczta.pit> napisał(a):
matusm wrote:

[...]

nie prawda. Matus ma dobre rozeznanie.

Data: 2011-07-07 16:47:45
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
prezes kłamie w tvn24

matusm wrote:

[...]

To, że on rozeznanie ma nie znaczy, że powinien przyklejać sygnaturkę
do wszystkich wypowiedzi, bo wtedy np. dokarmia trolli, a te powinne zdychać
z głodu, a nie wędrować na szczyt grupy, gdzie najwięcej żarcia.
--
Pit

Data: 2011-07-07 14:54:49
Autor: obserwator
prezes kłamie w tvn24
> [...]

do wszystkich wypowiedzi, bo wtedy np. dokarmia trolli, a te powinne zdychać
z głodu, a nie wędrować na szczyt grupy, gdzie najwięcej żarcia.

..ale ty przeciez tez ich dokarmiasz:) matusm zalatwia ich krotko i celnie.

Oni sa i tak niereformowalni, ale ich teksty mozna wykorzystac, do przekazania
pewnych wartosciowych tresci. Ty tak robisz i czyta sie ciebie z przyjemnoscia.

Data: 2011-07-07 17:11:36
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
prezes kłamie w tvn24
 obserwator wrote:

> [...]

przekazania pewnych wartosciowych tresci.

Ty tak robisz i czyta sie ciebie z przyjemnoscia.

Owszem robi to, krótko i celnie, ale w przypadku, gdy ktoś wpisuje jedno
(nie powiem, że mądre) zdanie, to nie widzę sensu takiego działania. Gdyby Matusm zaczekał na rozwinięcie wątka, to bym to zrozumiał.

Kawecki często odpowiada na swoje wpisy pustym postem z podpisem. Kiedyś zastanawiałem się po co on to robi. Zrozumiałem dopiero wtedy, gdy wszedłem na grupę przez WWW (od zawsze używałem tylko czytnika). Tam dopiero zobaczyłem, że na WWW wątki są sortowane według czasu zmiany wątku.

Dodatkowo zauważyłem (ale już nie po wejściu na www, ale dużo wcześniej :)), że gdy post nie jest zaczepiony (brak w nim odpowiedzi), to ludzie pomijają takie posty sądząc, że jak nikt nie odpowiada autorowi, to nie warto do takiego wątku wchodzić.

Kawecki to zrozumiał i stosuje. Uczona bestia. :)))
--
Pit

Data: 2011-07-07 18:48:29
Autor: jadrys
prezes kłamie w tvn24
W dniu 2011-07-07 17:11, Pit Kowalski albo Nowak pisze:

[...]

Nie przesadzaj, Pit... P. Kawecki nie wysyła postów bez treści.. Musiałeś go z kimś pomylić.

Data: 2011-07-07 16:51:01
Autor: u2
prezes kłamie w tvn24
W dniu 2011-07-07 15:28, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
Wiem, że Twoja syganturka mogłaby zostać doklejona do każdego wątku na tej grupie, co od wielu lat starasz się osiągnąć, ale po co zaraz do wszystkich? Niektóre wypowiedzi nie zasługują na taki zaszczyt.

Głupiś.

Data: 2011-07-07 16:53:22
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
prezes kłamie w tvn24
u2 wrote:

[...]

Po co wysyłasz na grupę sam podpis?
Znaczy, że co? Zgadzasz się ze mną? :\
--
Pit

Data: 2011-07-07 14:56:05
Autor: obserwator
prezes kłamie w tvn24
Pit Kowalski albo Nowak <pit@poczta.pit> napisał(a):
Po co wysyłasz na grupę sam podpis?
Znaczy, że co? Zgadzasz się ze mną? :\

jeszcze nie zuwazyles jaka role spelnia tu u2?

Data: 2011-07-07 18:08:06
Autor: u2
prezes kłamie w tvn24
W dniu 2011-07-07 16:56,  obserwator pisze:
Pit Kowalski albo Nowak <pit@poczta.pit> napisał(a):
> Po co wysyłasz na grupę sam podpis?
> Znaczy, że co? Zgadzasz się ze mną? :\
jeszcze nie zuwazyles jaka role spelnia tu u2?

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

u2

Data: 2011-07-07 18:08:57
Autor: u2
prezes kłamie w tvn24
W dniu 2011-07-07 16:53, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
u2 wrote:

[...]

W czym mam się z tobą zgadzać, że nie ma esbeków u władzy ? No nie
zgadzam się, dlategoś wg mnie głupiś :)

Data: 2011-07-07 22:57:36
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
prezes kłamie w tvn24

u2 wrote:

[...]

Tylko, że ja nie twierdziłem tego. Nigdy! :)))
--
Pit

Data: 2011-07-07 15:41:43
Autor: matusm
prezes kłamie w tvn24

Użytkownik "VSS" <vss@onet.pl> napisał w wiadomości news:iv4ad4$at0$1news.onet.pl...
pis spija słowa z usta prezesa...

  a esbeki biora po 5 tyś zł emerytury i nadal rzadza bo,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,