prezesura czyli panowanie nad bałaganiarstwem

Data: 2009-06-15 12:43:35
Autor: cudoziemiec
prezesura czyli panowanie nad bałaganiarstwem
a nie źle, wycodzi mi ,ze 46 meczy do rozegrania

sorry

Data: 2009-06-15 12:48:54
Autor: HanZOLO
prezesura czyli panowanie nad bałaganiarstwem
nie , dobrze..

wychodzi mniej, 23 (kazdy z kazdym raz)

Data: 2009-06-15 12:52:02
Autor: zziko
prezesura czyli panowanie nad bałaganiarstwem
panie ,ten pan nie umie przeliczyć, nie podoba mi sie

Data: 2009-06-15 12:58:41
Autor: BABSZTYLET
prezesura czyli panowanie nad bałaganiarstwem
A MNIE SIE JUZ POPROSTU JUŻ
                             JAKO CALOSC SIE NIE WYDAJE

Data: 2009-06-15 19:09:21
Autor: DysoN
prezesura czyli panowanie nad bałaganiarstw em
a Olimpia Elblag to w ktorej lidze ma grac????

--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadów, az

prezesura czyli panowanie nad bałaganiarstwem