prezio chyba zmienia plec

Data: 2010-08-21 01:04:41
Autor: Jaksa
prezio chyba zmienia plec
Patrzac na prezia wszystkich UBekow i wolakow, a w szczegolnosci widzac  jego
obfity biust, jestem pelen obaw co do stanu zdrowia gluufy panstwa wolakow.

Prezio chyba bierze (a nawet przedawkowuje) zenskie srodki hormonalne,
dlatego tak mu cyce rosna. To nie jest normalne.

Faceci normalnie nie nosza biustonoszy, a prezio juz powinien taka miseczke
dawno zalozyc.

Nie znam sie na medycynie, i nie mam pojecia dlaczego facet mialby  przyjmowac
kobiece hormony, jedyne co mi przychodzi do glowy, to to ze prezio  przechodzi
wlasnie procedure zmiany plci.

Jaksa

Data: 2010-08-20 16:39:27
Autor: magdaverakosiorek
prezio chyba zmienia plec
On Aug 20, 6:04 pm, Jaksa <Ja...@podole.pl> wrote:
[...]

Nie, nie zmienia, za dużo wpierdala boczku i popija piwem, st±d taki
tłusty a tłu¶ciochom rosn±¶ cycki.
Poza tym Pan Prezes PiS-u Jarosła Kaczyński jest w głębokiej depresji
więc działania hormonów mog± być zakłócone i może np: nagle wyrosn±ć
mu łechtaczka.
T± transformację przechodziła Zo¶ka Kulawka, urodziła się jako chłop a
jest bab±.

magdavera

Data: 2010-08-21 01:54:45
Autor: Jaksa
prezio chyba zmienia plec
On Sat, 21 Aug 2010 01:39:27 +0200, magdaverakosiorek  <magdaverakosiorek@gmail.com> wrote:

[...]

Nie, nie zmienia, za duĹĽo wpierdala boczku i popija piwem, stÄ…d taki
tłusty a tłuściochom rosnąś cycki.
Poza tym Pan Prezes PiS-u Jarosła Kaczyński jest w głębokiej depresji

Pedale, czy tez inny tranwestyto, z obwislych cycow ogromnej wielkosci,
to znany jest Bronek Komorowski, prezio wszystkich UBoli i wolakow,
a nie Pan Jaroslaw Kaczynski, prezes PiS.

Jaksa

Data: 2010-08-21 06:23:23
Autor: A
prezio chyba zmienia plec

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomo¶ci news:op.vhrgpjm61j561patlantis...

[...]

Zmień dilera, albo bierz połowę.
BTW Co to zwolennicy PISu mówili o szacunku dla urzędu prezydenta?
Relatywizm moralny?

Data: 2010-08-21 10:09:56
Autor: raff
prezio chyba zmienia plec
W dniu 2010-08-21 06:23, A pisze:
UĹĽytkownik "Jaksa"<Jaksa@podole.pl>  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci

[...]

Wyscie juz dawno pokazali szacunek dla urzedu prezydenta. Relatywizm moralny ?

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-08-21 10:38:29
Autor: A
prezio chyba zmienia plec

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i4o1kk$r46$1news.onet.pl...
W dniu 2010-08-21 06:23, A pisze:
[...]

U mnie nie. W moim przekonaniu nie zasłużył na szacunek, ale gdy krytykowałem byłego prezydenta zwolennicy PISu twierdzili, że nalezy mu się szacunek z racji sprawowania urzędu. Nie można prezydentowi tamtego, nie można o nim tego itd. Zgrabnie przechodzili nad faktem spalenia przez Kaczyńskich kukły urzęduj±cego prezydenta Wałęsy.
Po przegranych wyborach widzę, że o prezydencie można wszystko powiedzieć i to już obrońców urzędu prezydenta z PISu nie razi.

Data: 2010-08-21 12:13:47
Autor: raff
prezio chyba zmienia plec
UĹĽytkownik "raff"<patagonia2389@onet.pl>  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
W dniu 2010-08-21 06:23, A pisze:
[...]

Buehehe. Taa. A potem kazdy "to nie bylem ja".

Pokazaliscie szacunek dla urzedu prezydenta i tyle.

Kto sieje wiatr zbiera burze.

R.

Data: 2010-08-21 17:50:38
Autor: Grzegorz Z.
prezio chyba zmienia plec
Dnia Sat, 21 Aug 2010 12:13:47 +0200, raff napisał(a):

Buehehe. Taa. A potem kazdy "to nie bylem ja".

Pokazaliscie szacunek dla urzedu prezydenta i tyle.

Kto sieje wiatr zbiera burze.

Ja nie pokazałem.

A je¶li pokazałem to przytocz moje wypowiedzi, gdzie pokazałem.

A je¶li nie pokazałem to wypraszam sobie odpowiedzialno¶ć zbiorow±.

Data: 2010-08-21 12:24:35
Autor: dK
prezio chyba zmienia plec

Użytkownik "A" <jaki@tp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i4o39t$uvj$1news.onet.pl...

[...]

Za prezydentury Kwasniewskiego PiSu też nie raziło. Palenie kukieł i zwyzywanie od sowieckich agentów było trendy.
O szacunek urzędu PiS zacz±ł walczyć po wyborze ich pupila - wystarczyło tej godno¶ci tylko na jedn± kadencję.
Jak widać według tej partii tylko prezydenci z PiS s± godni miana Prezydenta, reszta to jaki¶ agenturalny pomiot sprawujacy okupacyjne rz±dy w Najja¶niejszej.

dK

Data: 2010-08-21 12:28:56
Autor: raff
prezio chyba zmienia plec
W dniu 2010-08-21 12:24, dK pisze:

Użytkownik "A" <jaki@tp.pl> napisał w wiadomości

U mnie nie. W moim przekonaniu nie zasłużył na szacunek, ale gdy
krytykowałem byłego prezydenta zwolennicy PISu twierdzili, że nalezy
mu się szacunek z racji sprawowania urzędu. Nie można prezydentowi
tamtego, nie moĹĽna o nim tego itd. Zgrabnie przechodzili nad faktem
spalenia przez Kaczyńskich kukły urzędującego prezydenta Wałęsy.
Po przegranych wyborach widzÄ™, ĹĽe o prezydencie moĹĽna wszystko
powiedzieć i to już obrońców urzędu prezydenta z PISu nie razi.

Za prezydentury Kwasniewskiego PiSu też nie raziło. Palenie kukieł i
zwyzywanie od sowieckich agentów było trendy.
O szacunek urzędu PiS zaczął walczyć po wyborze ich pupila - wystarczyło
tej godności tylko na jedną kadencję.
Jak widać według tej partii tylko prezydenci z PiS są godni miana
Prezydenta, reszta to jakiĹ› agenturalny pomiot sprawujacy okupacyjne
rządy w Najjaśniejszej.

dK

Ooo, tak ? Byla taka nagonka jak teraz ?

A to ciekawe.

R.

Data: 2010-08-21 17:54:34
Autor: Grzegorz Z.
prezio chyba zmienia plec
Dnia Sat, 21 Aug 2010 12:28:56 +0200, raff napisał(a):

Ooo, tak ? Byla taka nagonka jak teraz ?

A to ciekawe.

Pierwszy z brzegu przykład:

http://www.polskawalczaca.com/viewtopic.php?f=1&t=2214&start=0

Data: 2010-08-21 17:47:42
Autor: Grzegorz Z.
prezes chyba zmienia plec
a nie Jaroslaw Kaczynski, prezes PiS.

Napisałe¶ przecież "prezio".

Data: 2010-08-21 03:06:05
Autor: Pistacjusz
prezio chyba zmienia plec
On 21 Sie, 01:04, Jaksa <Ja...@podole.pl> wrote:
[...]

Realizuje parytet?
Pół kadencji będzie męsk± kobiet± a pół kobiecym mężczyzn±.

Data: 2010-08-21 22:13:50
Autor: Neko
prezio chyba zmienia plec
Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał > Jaksa

Realizuje parytet?
Pół kadencji będzie męsk± kobiet± a pół kobiecym mężczyzn±.

-- -

:)

Data: 2010-08-21 10:41:23
Autor: Anatol
prezio chyba zmienia plec
Prezes PiS po kilkunastokilogramowym spadku wagi, w czarnym stroju wyszczuplajÄ…cym :

http://www.limanowa.in/img/big_gal_uniw/00/82/04.jpg

http://bi.gazeta.pl/im/0/8031/z8031050X,7-czerwca-- Jaroslaw-Kaczynski-odwiedzil-Klodne-kolo.jpg

http://www.limanowa.in/img/big_gal_uniw/00/82/16.jpg

Taka była alternatywa.

Anatol

Data: 2010-08-21 17:48:50
Autor: Grzegorz Z.
prezio chyba zmienia plec
Dnia Sat, 21 Aug 2010 10:41:23 +0200, Anatol napisał(a):

Ale kałdun :)

W pierwszej chwili my¶lałem że to fotomontaż :)

Data: 2010-08-21 17:44:01
Autor: Grzegorz Z.
prezes chyba zmienia plec

prezio chyba zmienia plec