prezio chyba zmienia plec

Data: 2010-08-21 03:06:05
Autor: Pistacjusz
prezio chyba zmienia plec
On 21 Sie, 01:04, Jaksa <Ja...@podole.pl> wrote:
Patrzac na prezia wszystkich UBekow i wolakow, a w szczegolnosci widzac
jego
obfity biust, jestem pelen obaw co do stanu zdrowia gluufy panstwa wolakow.

Prezio chyba bierze (a nawet przedawkowuje) zenskie srodki hormonalne,
dlatego tak mu cyce rosna. To nie jest normalne.

Faceci normalnie nie nosza biustonoszy, a prezio juz powinien taka miseczke
dawno zalozyc.

Nie znam sie na medycynie, i nie mam pojecia dlaczego facet mialby
przyjmowac
kobiece hormony, jedyne co mi przychodzi do glowy, to to ze prezio
przechodzi
wlasnie procedure zmiany plci.

Jaksa

Realizuje parytet?
Pół kadencji będzie męską kobietą a pół kobiecym mężczyzną.

Data: 2010-08-21 22:13:50
Autor: Neko
prezio chyba zmienia plec
Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał > Jaksa

Realizuje parytet?
Pół kadencji będzie męską kobietą a pół kobiecym mężczyzną.

-- -

:)

prezio chyba zmienia plec