prezydencie schetyno

Data: 2010-07-12 09:26:11
Autor: Zahir
prezydencie schetyno

Użytkownik " apr..." <aprecjator@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i1efcr$2qc$1inews.gazeta.pl...
jak się panu pracuje, nie za gorąco, klima pracuje, jakieś nowe nominacje,
urdery, w sumie jestem ciekaw dlaczego jest pan prezydentem skoro niecałe
9 milionów ludności wybrało pana bronka na prezia ?
ale będziesz miał pan wPIS w swoim cv, ho ho.

A to dlatego cierpiący przyjemniaczku, że taka była decyzja wiekszości. O cały milion mniej oddało głos na nieutulonego w żalu bidulkę Jarka. I tą decyzje wyborców musicie uszanować czy wam się to podoba czy też ból rozsadzi wam skarlałe klatki piersiowe.

Zahir

Data: 2010-07-12 09:20:59
Autor: apr...
prezydencie schetyno
Zahir <zahir@gmail.com> napisał(a):

> [...]

A to dlatego cierpiący przyjemniaczku, że taka była decyzja wiekszości. O cały milion mniej oddało głos na nieutulonego w żalu bidulkę Jarka. I tą decyzje wyborców musicie uszanować czy wam się to podoba czy też ból rozsadzi wam skarlałe klatki piersiowe.

a ty widzę chłoptasiu masz ryj jak niewyparzony palikot, boleję nad tym, że 18 milionów ludzi dało się nabrać na pustosłowie kaczora i bobra, żaden z nich nie jest godzien tego stanowiska, a tak w ogóle, jest to facio wybrany jedynie przez 1/4 społeczeństwa, ogłupionego przez mendia.
źle chłopcze trafiłeś, moje poglądy są jak najbardziej anyPOPISowe i w życi również mam pozostałe kanapki i katabasów, czuwaj pełowcze.

Data: 2010-07-12 11:34:26
Autor: #heÂŽsk#
prezydencie schetyno
On Mon, 12 Jul 2010 09:20:59 +0000 (UTC), " apr..."
<aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

Zahir <zahir@gmail.com> napisał(a): > > Użytkownik " apr..." <aprecjator@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości > news:i1efcr$2qc$1inews.gazeta.pl...
źle chłopcze trafiłeś, moje poglądy są jak najbardziej anyPOPISowe i w życi również mam pozostałe kanapki i katabasów, czuwaj pełowcze.

 na prezesa PiS rowniez oddalo glosy mniej niz 1/4 spoleczenstwa
 oglupionego przez TVPiS. okreslasz sie jako antypopis ale w ocenach
 wyraznie jestes po stronie pis.

--

 HeSk

http://dadrl.pl/

Data: 2010-07-12 10:06:43
Autor:
prezydencie schetyno

 na prezesa PiS rowniez oddalo glosy mniej niz 1/4 spoleczenstwa
 oglupionego przez TVPiS. okreslasz sie jako antypopis ale w ocenach
 wyraznie jestes po stronie pis.

a gówno mnie prezes pis i jego partia obchodzi. czy np. ocena 3- jest pełowska czy pisowska, czy ocena 4+ jest bardziej pełowska czy bardzeiej pisowska ?
nie rozumiem ludzi ideowców, wielbicieli jednej doktryny, przecież wami tak łatwo manipulować dla dobra waszego szefa i partii, jedynie partyjniactwo przez was przebija tak z lewa jak i z prawa oraz ze środka, o katabasach nie wspomnę bo oni tym wszystkim kierują za pomocą lichwiarskich pieniędzy.
wszyscy oni są po jednych pieniądzach !

Data: 2010-07-12 09:45:29
Autor: Dzwonisław Komórkowski
prezydencie schetyno
W dniu 2010-07-12 09:26, Zahir pisze:

[...]

W twoim matrixie wybrali schetynę?

--
Kudłaty Konservateesta
nie@podam.com.pl

Głosami pryszczatych absolwentów gimnazjów wygrał товарищ Бронислав Мария Зыгмунтович Коморовский! Слава!

http://img339.imageshack.us/img339/6585/mojakarta.jpg
http://demotywatory.pl/419028/-- Zyje-nam-sie-lepiej-oznajmil-premier

Polska upadła na dno, żeby się od tego dna odbić i w wyborach parlamentarnych za rok naprawić swój błąd.

http://www.youtube.com/watch?v=c67OcaT0dy8

prezydencie schetyno