prezydent broni dzieci przed upanstwowieniem

Data: 2009-03-10 07:25:01
Autor: fresh
prezydent broni dzieci przed upanstwowieniem
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Prezydent-zglosil-weto-- -szesciolatki-nie-pojda-do-szkoly,wid,10924554,wiadomosc.html?ticaid=17a48

proba wprowadzenia przymusowej szkolnej kolektywizacji 6letnich
dzieci moze zostac szczesliwie sparalizowana przez veto prezydenta.
Tak durnego pomyslu nie udalo sie dotychczas przeprowadzic
zadnemu rzadowi. Obrona dzieci i ich prawa dziecinstwa jest
jednym z najpiekniejszych dzialan jakie prawica mogla podarowac
rodzinie i samym milusiñskim.

Data: 2009-03-10 00:49:32
Autor: dexth
On 10 Mar, 07:25, "fresh" <li...@o2.pl> wrote:
[...]

Mogli podarowac wiecej,  kolektywizaja dopiero od 10 roku zycia.

pozdr dexth

Data: 2009-03-10 18:37:43
Autor: .he®sk
On Tue, 10 Mar 2009 07:25:01 +0100, "fresh" <lipif@o2.pl> wrote:

proba wprowadzenia przymusowej szkolnej kolektywizacji

 alez nokaut! ;o)))

6letnich dzieci moze zostac szczesliwie sparalizowana
przez veto prezydenta.

 wiekszosc poslow uwaza ze to dobre dla sdzieci tylko  jeden czlowiek nazywany prezydentem jest madrzejszy
 od nich wszystkich? zaistne musi to byc nadczlowiek!
Tak durnego pomyslu nie udalo sie dotychczas przeprowadzic
zadnemu rzadowi.

 pozniej pojda do szkoly, pozniej nabeda wiedze.

Obrona dzieci i ich prawa dziecinstwa

 sofizmat. skad wiesz co dla dzieci jest najlepsze ?
 babranie sie w blocku i spiewanie durnowatych piosenek
 w przedszkolu czy np. nauka angielskiego juz od 6 lat ?

jest jednym z najpiekniejszych dzialan jakie prawica mogla podarowac rodzinie i samym milusi?m.

 czyli co, dzieciaki do szkol dopiero wtedy jak juz
 przestana byc dziecmi ?

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2009-03-10 14:19:58
Autor: mrdevilyn
On Mar 10, 6:37 pm, .he®sk <big bred...@interia.pl> wrote:

 wiekszosc poslow uwaza ze to dobre dla sdzieci

Zatem wiekszosc pos³ów to bezmózgie skurwysyny.

 sofizmat. skad wiesz co dla dzieci jest najlepsze ?

A sk±d te skurwysyny sejmowe to wiedza? Mo¿esz podac ¼rod³o ich
objawienia, w wyniku którego wiedza lepiej ode mnie kiedy MOJE dziecko
do szko³y ma pój¶æ?

 czyli co, dzieciaki do szkol dopiero wtedy jak juz
 przestana byc dziecmi ?

No widzisz, jak chcesz to potrafisz...niestety wygl±da na to ze ta
banalna prawda nie chce ci sie  w g³owie pomie¶ciæ. OK, mam
propozycje- zrób jakiej¶ pannie dziecko (o ile jeste¶ w stanie) i
poslij je do szko³y nawet takie sraj±ce w pieluchy. A od moich dzieci
sie odstosunkuj razem ze swoim ry¿ym ajdolem.
J-23

Data: 2009-03-11 06:58:47
Autor: .he®sk
On Tue, 10 Mar 2009 14:19:58 -0700 (PDT), mrdevilyn@gmail.com wrote:

>  wiekszosc poslow uwaza ze to dobre dla sdzieci
Zatem wiekszosc pos³ów to bezmózgie skurwysyny.

 wybrane przez ciebie ;o)
>  sofizmat. skad wiesz co dla dzieci jest najlepsze ?
A sk±d te skurwysyny sejmowe to wiedza?

 tez maja dzieci i martwia sie o twoje bo ty olales
 ich wychowanie zwlajac wszystko na szkole i kosciol

Mo¿esz podac ¼rod³o ich objawienia, w wyniku którego wiedza lepiej ode mnie kiedy MOJE dziecko
do szko³y ma pój¶æ?

 wg ciebie pewnie wolalbys uczyc je w domu, prawda ?

>  czyli co, dzieciaki do szkol dopiero wtedy jak juz
>  przestana byc dziecmi ?

No widzisz, jak chcesz to potrafisz...

 nie wysilaj sie. cos ty za ptica ?

niestety wygl±da na to ze ta banalna prawda nie chce ci sie  w g³owie pomie¶ciæ.

 nie przenos na innych swoich problemow z rozumieniem  otaczajacej cie rzeczywistosci. przerasta cie.

OK, mam propozycje- zrób jakiej¶ pannie dziecko

 sam sobie zrob ;o)))
(o ile jeste¶ w stanie)

 nie przenos na innych swoich problemow ze wzwodem...

i poslij je do szko³y nawet takie sraj±ce w pieluchy.

 6-sciolatek jeszcze rabie w pieluchy? ciekawe, ciekawe.

A od moich dzieci sie odstosunkuj

 twoje dzieci to twoj problem. kiedy dorosna bedzie to
 nasz wspolny. bedziemy musieli lozyc na niedoukow.

razem ze swoim ry¿ym ajdolem.

 kto to jest "ryzy ajdol" ? ty ?

Data: 2009-03-12 10:57:16
Autor: Hans Kloss
prezydent broni dzieci przed upanstwowieniem
he?sk <big&#65533;brednie@interia.pl> napisa³(a):
 wybrane przez ciebie ;o)

Nie, ja wybiera³em tê mniejszo¶æ która jest przeciw. Poza tym kto da³ prawo
nawet "wiêkszo¶ci" decydowania o losie MOICH dzieci?

 tez maja dzieci i martwia sie o twoje bo ty olales
 ich wychowanie zwlajac wszystko na szkole i kosciol

Ch³opcze, pierdolisz jak niezdrowa dupa. W³a¶nie wysy³anie ma³ych dzieci do
szko³y  to zwalanie ich wychowania na szko³ê. Jakby¶ nie by³ peda³em to
mia³bys zapewne jakies swoje dzieciaki i wiedzia³by¶ ¿e dzieci wykazuj± (albo
i nie) pewien zespó³ cech okreslanych jako DOJRZA£OSC SZKOLNA. Jej osi±gniêcie
jest zalezne od wieku, p³ci a nawet osobnika. I pan chy¿y rój "lebera³" od
podnoszenia akcyz uwa¿a ze wie lepiej kiedy moje dzieci owa dojrza³o¶æ szkolna
osi±gnê³y? A ju¿ kompletnym pó³tuskiem byæ trzeba ¿eby nie wiedzieæ, ze
6sciolatki zw³aszcza ch³opcy owej dojrza³o¶ci szkolnej na ogó³ jeszcze nie maj±.

 wg ciebie pewnie wolalbys uczyc je w domu, prawda ?

Ja je ucze w domu anio³ku. W szkole to one siê g³ównie bawi±, i ca³e
szczê¶cie, bo w ten sposób czas tam spedzony nie jest dla nich ca³kiem
zmarnowany. Debilne posy³anie ma³ych dzieciaków do szko³y postawi³o naturalny
porz±dek rzeczy na g³owie- w szkole sie bawia, w domu ucza, a powinno byc
przecie¿ odwrotnie. J-23

Data: 2009-03-12 17:26:51
Autor: Szutnik
prezydent broni dzieci przed upanstwowieniem
On Thu, 12 Mar 2009 10:57:16 +0000 (UTC), "Hans Kloss"
<necr0c0w.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

>  wybrane przez ciebie ;o)
Nie, ja wybiera³em tê mniejszo¶æ która jest przeciw.

 a jest demokracja i decyduje wiekszosc...

Poza tym kto da³ prawo nawet "wiêkszo¶ci" decydowania o losie MOICH dzieci?

 ty. oddajac/nie oddajac glos w wyborach.

>  tez maja dzieci i martwia sie o twoje bo ty olales
>  ich wychowanie zwlajac wszystko na szkole i kosciol
Ch³opcze,

 synek ;o)))

pierdolisz jak niezdrowa dupa.

 nie przenos na innych swoich problemo gastrycznych..

W³a¶nie wysy³anie ma³ych dzieci do szko³y  to zwalanie
ich wychowania na szko³ê.

 a wysylanie 7 latkow to juz nie ?

Jakby¶ nie by³ peda³em

 nie przenos na innych swoich sklonnosci do palacza w kotlowni.

to mia³bys zapewne jakies swoje dzieciaki i wiedzia³by¶ ¿e
dzieci wykazuj± (albo i nie) pewien zespó³ cech okreslanych
jako DOJRZA£OSC SZKOLNA.

 zmiluj sie i nie pierdziel.
Jej osi±gniêcie jest zalezne od wieku, p³ci a nawet osobnika.

 jasne. tak jak "dojrzalosc do pracy".  niektorzy dojrzewaja 65 lat. sa kawalerami,  nie zakladaja kont, nie maja pj, zyja na garnuszku mamuski.
I pan chy¿y rój "lebera³" od podnoszenia akcyz uwa¿a ze wie
lepiej kiedy moje dzieci owa dojrza³o¶æ szkolna osi±gnê³y?

  ty juz wiesz ?

A ju¿ kompletnym pó³tuskiem byæ trzeba ¿eby nie wiedzieæ, ze
6sciolatki zw³aszcza ch³opcy owej dojrza³o¶ci szkolnej na ogó³ jeszcze nie maj±.

 a ci w wielku 7 lat juz maja ?
>  wg ciebie pewnie wolalbys uczyc je w domu, prawda ?

Ja je ucze w domu anio³ku.

 czego uczysz ? ze ty jestes najwspanialszym na swiecie
 a reszta to amtoly i niedojdy ?

W szkole to one siê g³ównie bawi±, i ca³e szczê¶cie, bo w ten sposób czas tam spedzony nie jest dla nich ca³kiem
zmarnowany.

 jasne. wyrosna na idealnych pracownikow. w biedronce.

Debilne

 inaczej nie potrafisz? widzisz, mialem arcje.

posy³anie ma³ych dzieciaków do szko³y postawi³o naturalny
porz±dek rzeczy na g³owie

 a w przypadku 7 latkow tez ?

- w szkole sie bawia, w domu ucza, a powinno byc przecie¿ odwrotnie.

 to po cholere ZMUSZASZ je do nauki, aniolku ?
 w domu powinny sie BAWIC, a w szkole uczyc! szach i mat!

Data: 2009-03-12 10:38:27
Autor: mrdevilyn
prezydent broni dzieci przed upanstwowieniem
On 12 Mar, 17:26, "Szutnik <he(R)sk>" <eurobigbred...@interia.pl> wrote:

 a w przypadku 7 latkow tez ?

W wielu przypadkach TAK, bo to IMO wiek graniczny.

 to po cholere ZMUSZASZ je do nauki, aniolku ?

Gdzie i kiedy napisa³em ¿e je zmuszam?

 w domu powinny sie BAWIC, a w szkole uczyc! szach i mat!

Taaa, tak byæ powinno. A dlaczego tak nie jest, dlaczego moj 9-letni
syn jest lepszym matematykiem niz jego nauczycielka, czego ona go mo¿e
wobec tego nauczyæ? Prêdziej wygra³bys ze mn± w szachy niz
samodzielnie znalaz³ odpowied¼ na to proste pytanie ;).
J-23

Data: 2009-03-10 21:05:44
Autor: janusz@fajny.adres.to
..he®sk wrote:
> [...]

 od nich wszystkich? zaistne musi to byc nadczlowiek!

"Jedzmy gówna. Miliony much nie mogą się mylić."

j..

Data: 2009-03-11 06:58:47
Autor: .he®sk
prezydent broni dzieci przed upanstwowieniem
On Tue, 10 Mar 2009 21:05:44 +0100, "janusz@fajny.adres.to"
<wnahfm.yrcvbaxb@cbpmgn.barg.cy> wrote:

>  wiekszosc poslow uwaza ze to dobre dla sdzieci tylko >  jeden czlowiek nazywany prezydentem jest madrzejszy
>  od nich wszystkich? zaistne musi to byc nadczlowiek!

"Jedzmy gówna. Miliony much nie mog± siê myliæ."

 wlasnie. znales (c)macka ? ;o))

Data: 2009-03-10 22:37:04
Autor: kefirh
Użytkownik .he®sk napisał:

[...]

Ja jestem za calkowitym zniesieniem obowiazku nauczania systemowego.
Tak czy owak jestesmy swiadkiem regresu i wtornego analfabetyzmu
wiekszosci spoleczenstwa.

Z tym drugim to zgodza sie zarowno Teisci jak i Atesci.

na marginesie'
Zawsze rozbawia mnie gdy ITI czy inna Superstacja przekazuje z jakim to _entuzjazmem_ przeprowadzono ateistyczna manife albo inny pedalski apel.
A "entuzjazm" to nic innego jak ἔνθεος -- natchniony przez boga.

Data: 2009-03-11 06:58:48
Autor: .he®sk
On Tue, 10 Mar 2009 22:37:04 +0100, kefirh <kefirh@doda.pl> wrote:

>  czyli co, dzieciaki do szkol dopiero wtedy jak juz
>  przestana byc dziecmi ?

Ja jestem za calkowitym zniesieniem obowiazku nauczania systemowego.

 a kto bedzie w przyszlosci utrzymywac niedoukow ? chcesz by polskie
 dzieci byly parobkami w wyksztalconej europie ?

Tak czy owak jestesmy swiadkiem regresu i wtornego analfabetyzmu
wiekszosci spoleczenstwa.

 nie przenos na wiekszosc problemow otaczajacej cie rzeczywistosci.

Data: 2009-03-12 09:30:31
Autor: kefirh
Użytkownik .he®sk napisał:
Ja jestem za calkowitym zniesieniem obowiazku nauczania systemowego.

 a kto bedzie w przyszlosci utrzymywac niedoukow ? chcesz by polskie
 dzieci byly parobkami w wyksztalconej europie ?

Na zlewaku nie trzeba magisterki.
Na tasmie we Fiacie, albo na magazynie w Tesco wystarczy kilkugodzinne przyuczenie.
Wszelkie osiagniecia cywilizacyjne powstaja w garazach lub na strychach.

k.

Data: 2009-03-12 09:41:40
Autor: Vic
kefirh wrote:
Na tasmie we Fiacie, albo na magazynie w Tesco wystarczy kilkugodzinne przyuczenie.

Na tasmie we Fiacie wystarczy kilkugodzinne przyuczenie? To chyba chłopie niewiele na ten temat wiesz...

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-12 13:37:14
Autor: kefirh
Użytkownik Vic napisał:

kefirh wrote:

Na tasmie we Fiacie, albo na magazynie w Tesco wystarczy kilkugodzinne przyuczenie.

Na tasmie we Fiacie wystarczy kilkugodzinne przyuczenie? To chyba chłopie niewiele na ten temat wiesz...

Tym gorzej, bo w tym samochodzie wszystko czeszczy.
Ale silniki fajnie pracuja.
A teraz Cie zaskocze. Pracowalem tam na zgrzewarkach kiedys w ramach alma mater service.

A teraz powiedzmy sobie szczerze, dopiero tam na miejscu szkola mlodych. A i ci starzy pomimo doswiadczenia szkola sie.

ALE TO NIE MA NIC WSPOLNEGO Z ZAWODOWKA PANSTWOWA!

Nie wiem czy byles kiedykolwiek w zawodowce;)

k.

Data: 2009-03-12 14:27:22
Autor: Vic
kefirh wrote:
Nie wiem czy byles kiedykolwiek w zawodowce;)

Nie :)
Ani ja, ani moi rodzice nigdy nie rozważaliśmy takiej drogi zawodowej :)

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-12 18:41:44
Autor: kefirh
Użytkownik Vic napisał:

kefirh wrote:

Nie wiem czy byles kiedykolwiek w zawodowce;)

Nie :)
Ani ja, ani moi rodzice nigdy nie rozważaliśmy takiej drogi zawodowej :)

To nic nie robicie?
Czlowiek, ktory nie topil metalu, nie lupal drewna nie prawa wypowiadac sie na tematy filozoficzne, a tym bardziej n/t nauczania poczatkowego.

eot

Data: 2009-03-13 09:04:55
Autor: Vic
kefirh wrote:
To nic nie robicie?
Czlowiek, ktory nie topil metalu, nie lupal drewna nie prawa wypowiadac sie na tematy filozoficzne, a tym bardziej n/t nauczania poczatkowego.

Ha, ha, ha!
Absolwenci zawodówek to znani filozofowie przecież :D

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-13 09:50:52
Autor: jadrys
Vic pisze:
kefirh wrote:
[...]

Być może znają życie bardziej w praktyce, w odróżnieniu od absolwentów Oxfordu, którzy są więcej teoretykami.. Naprawdę Twoja wiara w magiczną moc dyplomu jest powalająca..

--
Linuks to system dla myÅ›lÄ…cych użytkowników..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   Również ja

Data: 2009-03-13 11:22:56
Autor: Vic
jadrys wrote:
Być może znają życie bardziej w praktyce, w odróżnieniu od absolwentów Oxfordu, którzy są więcej teoretykami.. Naprawdę Twoja wiara w magiczną moc dyplomu jest powalająca..

Nie wierzÄ™ w magicznÄ… moc dyplomu.

Natomiast śmieszą mnie niektóre z mitów rozpowszechnionych wśród owych wspomnianych przez ciebie "znających życie bardziej w praktyce, w odróżnieniu od absolwentów Oxfordu". Chciałbym zobaczyć jak owi znawcy operują trzustkę, analizują morfologię krwi, projektują most kolejowy, fabrykę czy proces produkcyjny np. pieca gazowego, itp. itd. :D

I wiesz, jakoś wolę, żeby moje dzieci zostały absolwentami Oxfordu niż świetnie znającymi życie w praktyce pomocnikami kafelkarza :)

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-13 12:27:09
Autor: jadrys
Vic pisze:
jadrys wrote:
[...]

I znowu patrzysz na mÄ…drość czÅ‚owieka przez pryzmat dyplomu i wykonywanego zawodu.. Niedobrze.. Typowe dla mÅ‚odych nie znajÄ…cych życia   absolwentów wyższych uczelni..

Data: 2009-03-13 12:48:57
Autor: Vic
jadrys wrote:
I znowu patrzysz na mÄ…drość czÅ‚owieka przez pryzmat dyplomu i wykonywanego zawodu.. Niedobrze.. Typowe dla mÅ‚odych nie znajÄ…cych życia  absolwentów wyższych uczelni..

To mi wytłumacz, co to jest według ciebie owa "znajomość życia"?

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-13 13:30:57
Autor: jadrys
Vic pisze:
jadrys wrote:
[...]

Przede wszystkim doświadczenie życiowe.. Przykład: gdy już w życiu poznasz pomocników kafelkarzy to pewnie przestaniesz widzieć jakąś wielką różnicę między nimi a dajmy na to profesorami uniwersytetu..
Teraz najprawdopodobniej jesteÅ› na etapie wzgardy dla nich i wykonywanej przez nich pracy..
Trzeba przeżyć , poznać i dopiero oceniać..

Data: 2009-03-13 13:40:00
Autor: Vic
jadrys wrote:
Przede wszystkim doświadczenie życiowe..

Rozumiem, że według ciebie, ktoś kto ma tytuł naukowy, z założenia doświadczenia życiowego nie posiada?

Teraz najprawdopodobniej jesteÅ› na etapie wzgardy dla nich i wykonywanej przez nich pracy..

Ja szanuję ludzką pracę. Ty zaś najwyraźniej masz problemy z okazywaniem szacunku dla pracy innej niż fizyczna.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-13 13:55:11
Autor: jadrys
Vic pisze:
jadrys wrote:
Przede wszystkim doświadczenie życiowe..

Rozumiem, że według ciebie, ktoś kto ma tytuł naukowy, z założenia doświadczenia życiowego nie posiada?

Raczej tak, większość żyje w swoim małym światku..

Teraz najprawdopodobniej jesteÅ› na etapie wzgardy dla nich i wykonywanej przez nich pracy..

Ja szanuję ludzką pracę. Ty zaś najwyraźniej masz problemy z okazywaniem szacunku dla pracy innej niż fizyczna.

Żebyś wiedział, niektórych z nich np. psychologów, socjologów itp. darmozjadów uważam za wręcz pasożytów.. Natomiast nigdy nie skończy się mój podziw i uznanie dla ludzi inżynierii technicznej, genetycznej iip...

Data: 2009-03-13 14:07:57
Autor: Vic
jadrys wrote:
Rozumiem, że według ciebie, ktoś kto ma tytuł naukowy, z założenia doświadczenia życiowego nie posiada?

Raczej tak, większość żyje w swoim małym światku..

Jaki z ciebie dziwak socjalistyczny... A co, prawdziwe życie to jedynie bieganie za majstrem z kalfasem?
He, he, to widzę Jadrys z ciebie modelowy członek grupy docelowej dla reklam Dębowego Mocnego... :)

Natomiast nigdy nie skończy się mój podziw i uznanie dla ludzi inżynierii technicznej, genetycznej iip...

Popatrz, popatrz, a to też doktorzy, profesorowie... i prawdziwego życia nie znają... i żyją w swoim małym światku...

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-13 14:17:23
Autor: jadrys
Vic pisze:
jadrys wrote:
[...]

Widzisz Vic, ja w odróżnieniu do ciebie nigdy nie wrzucam wszystkich do jednego worka..

Data: 2009-03-13 14:47:25
Autor: Vic
jadrys wrote:
Widzisz Vic, ja w odróżnieniu do ciebie nigdy nie wrzucam wszystkich do jednego worka..

Ależ właśnie wrzucasz. Wrzuciłeś wielokrotnie w tym wątku.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-13 14:52:18
Autor: jadrys
Vic pisze:
jadrys wrote:
Widzisz Vic, ja w odróżnieniu do ciebie nigdy nie wrzucam wszystkich do jednego worka..

Ależ właśnie wrzucasz. Wrzuciłeś wielokrotnie w tym wątku.

Vic, Ty chyba jesteś babką (kobitką) strasznie się lubisz droczyć.. Oczywiście to nic złego być kobietą..

Data: 2009-03-13 15:04:13
Autor: Vic
jadrys wrote:
Oczywiście to nic złego być kobietą..

Nic złego, ale i nic dobrego, co Jadrysiu? ;)

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-13 15:17:46
Autor: jadrys
Vic pisze:
jadrys wrote:
Oczywiście to nic złego być kobietą..

Nic złego, ale i nic dobrego, co Jadrysiu? ;)

E tam, czym byłby świat bez blondynek o zielonych oczach??

Data: 2009-03-13 15:43:53
Autor: Vic
jadrys wrote:
E tam, czym byłby świat bez blondynek o zielonych oczach??

:)

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-15 21:35:39
Autor: kefirh
Użytkownik Vic napisał:
kefirh wrote:

[...]

Nikt tak nie podziwia i darzy szacunkiem prostaczka jak rasowy filozof.

Ale tak to juz jest poukladane w naturze, gdzie prostaczki ucza sie po oxfordach pod katem rynku pracy -- za chlebem, podczas gdy czlowiek wolny chlonie wiedze w poszukiwaniu prawdy.

eot

Data: 2009-03-12 17:26:51
Autor: Szutnik
On Thu, 12 Mar 2009 09:30:31 +0100, kefirh <kefirh@doda.pl> wrote:

>  a kto bedzie w przyszlosci utrzymywac niedoukow ? chcesz by polskie
>  dzieci byly parobkami w wyksztalconej europie ?

Na zlewaku nie trzeba magisterki.

 o tym mowie.

Na tasmie we Fiacie, albo na magazynie w Tesco wystarczy kilkugodzinne przyuczenie.

 taaak... i pozniej "naprawa przedsprzedazna" ?

Wszelkie osiagniecia cywilizacyjne powstaja w garazach lub na strychach.

 tak bylo. teraz to potezne laboratoria. i pieniadze.

Data: 2009-03-12 18:38:51
Autor: kefirh
Użytkownik Szutnik <he®sk> napisał:

On Thu, 12 Mar 2009 09:30:31 +0100, kefirh <kefirh@doda.pl> wrote:
Wszelkie osiagniecia cywilizacyjne powstaja w garazach lub na strychach.

 tak bylo. teraz to potezne laboratoria. i pieniadze.

No i wszystko czego sie dotkniesz rozpada sie w rekach.
I te blyszczace obudowy telewizorow..., to juz pistolety na odpuscie byly z lepszego tworzywa wykonane.

prezydent broni dzieci przed upanstwowieniem