prezydent gdzieś poleci i wszystko się zmieni

Data: 2010-08-07 15:23:47
Autor: boukun
prezydent gdzieś poleci i wszystko się zmieni
"Zaprzysiężenie prezydenta było wynikiem śmierci mojego brata"
Prezes PiS, Jarosław Kaczyński podczas zwołanej konferencji prasowej powiedział, że wczorajsze zaprzysiężenie prezydenta nie było dla niego świętem demokracji, bo było wynikiem śmierci jego brata. Prezes PiS powiedział, że gdyby zaprzysiężenie prezydenta było 23 grudnia, to niezależnie od tego, kto byłby prezydentem, można by mówić o święcie demokracji.

- Chcę przypomnieć, że to zaprzysiężenie było wynikiem śmierci mojego brata, bratowej i moich przyjaciół - dodał prezes PiS.

Słowa Komorowskiego powinni zbadać śledczy

Jarosław Kaczyński uważa też, że należałoby zbadać słowa Bronisława Komorowskiego "prezydent gdzieś poleci i wszystko się zmieni", wygłoszone jeszcze przed katastrofą smoleńską. Jego zdaniem, to zdanie powinno być przedmiotem badań śledczych.

Stwierdził też, że w obliczu tego, co wyrażał Bronisław Komorowski zaraz po wyborze Lecha Kaczyńskiego, a także o wizycie Lecha Kaczyńskiego w Gruzji, oczywista była jego nieobecność. Jarosław Kaczyński przypomniał słowa Komorowskiego, który po wyborze Lecha Kaczyńskiego na prezydenta miał powiedzieć: "Szkoda Polski". Prezes PiS wspomniał też o słowach Komorowskiego: "Jaka wizyta, taki zamach", odnoszących się do rzekomego ostrzału kolumny polskiego prezydenta w Gruzji.
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Zaprzysiezenie-prezydenta-bylo-wynikiem-smierci-mojego-brata,wid,12550317,wiadomosc.html

Kuźwa, ten obłęd to chyba rodzinny.
Dlaczego wariaci nie mogą zrozumieć, że swoim wariackim zachowaniem dają normalnym ludziom odczuć, że to się może dla nich źle skończyć? Gdyby wariaci słuchali ostrzeźeń i chodzili do psychiatry się leczyć, nie doprowadziliby do swoich nieszczęść...

boukun

Data: 2010-08-07 09:30:55
Autor: Bruner
prezydent gdzieś poleci i wszystko się zmieni
interesujace jest ze czlowiek co zaczyna juz powaznie bredzic i majaczyc ma az tylu zwolenikow

jak ja slucham jego wypowiedzi nie pamietam aby cos konkretnego i z sensem by potrafil powiedziec.

jego miejsce albo w klinice psychiatrycznej albo w klastorze jako mnich tam bedzie mogl medytowac

Data: 2010-08-07 13:40:37
Autor: Eulalia Browarek
[...]

Rodzinny, to ten obłęd jest w tym sensie, że tak naprawdę chory na paranoje
jest właśnie Jarosław Kaczyński. Lech Kaczyński, był zdrowy, tylko że pod
wpływem brata miał coś, co się nazywało paranoją indukowaną. Był na tyle
niezależny, że był się w stanie ożenic, ale nie wyzwolil się całkiem i
jednak cały czas był w zasięgu rażenia i oddziaływania choroby brata. Gdyby
w tragedii zginął Jarosław to Lechu po żałobie i pewnym czasie potrzebnym na
normalizację emocji byłby całkiem normalnym facetem.

Zennon

Data: 2010-08-07 14:10:54
Autor: Canucki
[...]

Dziwne wnioski wysnul Pan z powyzszego tekstu.  Podejrzewam, ze jest Pan tak
wyczerpany praca zawodowa, ze odbija sie to na zdolnosci pojmowania czytanego tekstu a takze powoduje brak zrozumienia odczuc osob, ktore stracily swoich bliskich.  Najwyrazniej jest Pan tez rozdrazniony.  Typowy objaw u osob ciezko pracujacych.  Proponuje troche relaksu.  Moze nad Baltyk
z zona i z dziecmi wyjechac? Krzysztof Canucki

Data: 2010-08-07 15:53:44
Autor: mkarwan

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i3jn1e$m2c$1mx1.internetia.pl...
Gdyby wariaci słuchali ostrzeźeń i chodzili do psychiatry się leczyć, nie doprowadziliby do swoich nieszczęść...

skąd u ciebie ten samokrytycyzm?

Data: 2010-08-07 15:58:54
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 7 Aug 2010 15:53:44 +0200, mkarwan napisał(a):

[...]

Tobie by się przydał.

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-08-07 20:32:18
Autor: boukun

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i3johc$3if$1news.onet.pl...

[...]

Debilu moherowy, nie zaczynaj ze mną...

boukun

Data: 2010-08-07 21:38:10
Autor: mkarwan

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i3k940$4ru$1mx1.internetia.pl...
Gdyby wariaci słuchali ostrzeźeń i chodzili do psychiatry się leczyć, nie doprowadziliby do swoich nieszczęść...

skąd u ciebie ten samokrytycyzm?

Debilu moherowy, nie zaczynaj ze mną...

Nie porównuj innych do siebie, nie każdy jest ci podobny!

Data: 2010-08-08 00:01:43
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 7 Aug 2010 21:38:10 +0200, mkarwan napisał(a):

[...]

Pomimo to odrobina pokory by się wam czasem przydała mkarwan.

Nie jesteście wszechwiedzący i nieomylny.

Mam tu na myśl wasz upór w "kwestii tego czym jest spam" choć nie tylko.

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-08-07 18:45:05
Autor: PesTYcyD
W dniu 2010-08-07 15:23, boukun pisze:
[...]

To jest tak zwany syndrom bliźniaka, nie sądzę że jemu się polepszy. Dziwię się tylko pisiorom, że tak się przyssali do koryta że nie mają odwagi powiedzieć słowa o szaleństwie krwyczyńskiego.

Data: 2010-08-08 12:35:24
Autor: jadrys
[...]

Prawda.. Prawdę powiedział Kaczyński.

Data: 2010-08-08 12:44:32
Autor: !heÂŽsk!
On Sun, 08 Aug 2010 12:35:24 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> [...]
>

> - Chcę przypomnieć, że to zaprzysiężenie było wynikiem śmierci mojego > brata, bratowej i moich przyjaciół - dodał prezes PiS.

 przez analogie - zalozmy, ze prezeim zostalby wybrany prezes PiS.  Czy jego zaprzysiezenie tez byloby wynikiem smierci jego brata?

 KOMBINUJ ...

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-09 21:11:54
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-08 12:44, !heÂŽsk! pisze:
[...]

Oczywiście, tylko wtedy pewnie Kaczyński tego by nie mówił na głos.

prezydent gdzieś poleci i wszystko się zmieni