prezydent polski pan KACZYNSKI w izraelu נשיא פולין קאצינסקי

Data: 2012-10-06 00:29:51
Autor: Jakub A. Krzewicki
prezydent polski pan KACZYNSKI w izraelu נשיא פולין קאצינסקי
http://www.youtube.com/watch?v=YPUhpzGKWnM

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-10-06 16:03:26
Autor: Grzegorz Z.
prezydent polski pan KACZYNSKI w izraelu đůéŕ ôĺěéď ÷ŕöéđń÷é
Jakub A. Krzewicki napisał:

http://www.youtube.com/watch?v=YPUhpzGKWnM

Powinno się to PiSdzielsko-rydzykoidowym żydożerczym oszołomom puszczać na
okrągło.

--
"Ateizm jest religią w takim samym stopniu jak niezbieranie grzybów jest
hobby"

Data: 2012-10-06 17:39:18
Autor: mkarwan
prezydent polski pan KACZYNSKI w izrae lu đůéŕ ôĺěéď ÷ŕöéđń÷é
Użytkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisał w wiadomości news:k4pdhq$4st$1dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywającego się za anonymizerem

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz kosciól.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"Serdecznie zydów nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

Data: 2012-10-06 18:07:56
Autor: Jakub A. Krzewicki
prezydent polski pan KACZYNSKI w izraelu đůéŕ ôĺěéď ÷ŕöéđń÷é
sobota, 6 paĹşdziernika 2012 17:39. carbon entity 'mkarwan' <mkarwan@poczta.onet.pl>

Użytkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisał w wiadomości

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywającego się za anonymizerem

Nie mam nic wspĂłlnego ze Zgrzesiem.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-10-07 01:34:39
Autor: HaMMeR
W dniu sobota, 6 października 2012 00:29:51 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
http://www.youtube.com/watch?v=YPUhpzGKWnM

--
No.., Jakubie dwojga imion Krzewicki, wreszcie
popusciles gnojem i ukazales sie na psp we wlasciwej

Data: 2012-10-07 13:59:32
Autor: Chiron
Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał w wiadomości news:77d61ec9-a1b1-4245-8794-7c07533746adgooglegroups.com...
[...]

Prawda jest tam, gdzie jest- a nie tam, gdzie my myślimy, że jest. Kaczyński był miernym prezydentem- choć oczywiście w porównaniu z poprzednikami może uchodzić za ideał. No bo ani Jaruzelski, ani Wałęsa, ani Kwaśniewski, ani też Komorowski nie prezentowali się inaczej, jak tylko frymarczący Polska kupczykowie- w imieniu swoich prywatnych interesów (a to liczyli na jakieś synekurki w NATO jak Kwach, a to z kolei wiernie byli gotowi wypełniać ruskie rozkazy- nawet, gdyby mieli bombardować polskie miasta- jak Jaruzelski, a to byli malusieńkimi boleczkami, albo innymi agenciakami). Jednak to ś.p. Lech Kaczyński podpisał się pod zrzeczeniem się niepodległości przez Polskę. On też do spółki z bratem tworzyli paskudne precedensy- wbrew polskiej konstytucji (jak wydanie obywatela RP-domniemanego gwałciciela brytyjczykom)- które wypłukiwały z nas w konsekwencji resztki suwerenności, a to kombinowali z Izraelem- jak tu nas oddać w pacht Żydom, którzy wspierani przez Izrael nagle poczuli się spadkobiercami pomordowanych polskich Żydów, etc. To nie był dobry prezydent- chociaż- jak podkreślam- na tle poprzedników wypadałw miarę pozytywnie. Jak jednooki w krainie ślepców.

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-10-07 19:42:46
Autor: Jakub A. Krzewicki
prezydent polski pan KACZYNSKI w izraelu נשיא פולין קאצינסקי
niedziela, 7 paĹşdziernika 2012 10:34. carbon entity 'HaMMeR' <kd@tranzac.pl>

W dniu sobota, 6 paĹşdziernika 2012 00:29:51 UTC+2 uĹźytkownik Jakub A.
Krzewicki napisał:
[...]

Odwrotnie, to ja jestem właścicielem tego kundelka i jeżeli tylko zechcę, to poleci. Chętnie poparłbym PiS gdyby z taką samą chęcią by służył mi za dupochron.

Ja się nie kryję z tym, że jestem jednym z NICH tylko że w niełasce Starego ;)

PS. Gdybym był w łasce, to by mi już dawno gópie ludzie bałwochwalili i wznosili pomniki. Tak to muszę się przekonywać na własnej skórze, jak fatalnie ludzie żyją.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-10-07 22:02:01
Autor: HaMMeR
W dniu niedziela, 7 października 2012 19:42:46 UTC+2 użytkownik Jakub A.. Krzewicki napisał:
niedziela, 7 października 2012 10:34. carbon entity 'HaMMeR' <kd@tranzac.pl>

> [...]

Ja się nie kryję z tym, że jestem jednym z NICH tylko że w niełasce Starego ;)

To dobrze, ze JUZ sie nie kryjesz, a to, ze jestes w nielasce swiadczy,
ze Oni maja z ciebie taki sam pozytek jak my z twojej obecnosci na psp...

Data: 2012-10-08 17:02:25
Autor: Jakub A. Krzewicki
prezydent polski pan KACZYNSKI w izraelu נשיא פולין קאצינסקי
poniedziałek, 8 października 2012 07:02. carbon entity 'HaMMeR' <kd@tranzac.pl>

To dobrze, ze JUZ sie nie kryjesz, a to, ze jestes w nielasce swiadczy,
ze Oni maja z ciebie taki sam pozytek jak my z twojej obecnosci na psp...

A komu się uda BOGOM podskoczyć?

PS. Można podskoczyć sługom sług BOŻYCH a więc żydkom, kościółkowi, czerwonym i innym oligarchom i z nimi wygrać, ale wojny z NIMI STAMTĄD nikt nie wygra. Z nożem na ptaki, z motyką na słońce.