prf i Watchmen

Data: 2009-07-09 17:18:27
Autor: Skylla
prf i Watchmen
A tak zajrzałem po latach...
http://prf.ovh.org/index.php
leży i piszczy:-).
Podobne wrażenia po filmie Watchmen.
Zapodałem sobie w chwili słabości do tego DC no i szybko odpadłem.
Film zdecydowanie tylko i wyłacznie dla miłosników komiksów.
Żonaci, dzieciaci oraz kobiece kobiety trzymać się z dala ;-)
Wyłaczyłem po godzinie, co i tak uważam za duzy błąd, wynikający jednak z ewidentnej chwili słabości.
S.

Data: 2009-07-09 18:47:32
Autor: Ajgor
prf i Watchmen

Użytkownik "Skylla" napisał w wiadomości news:h351o3$qst$1news.onet.pl...

[...]

Film po prostu nudny jak flaki z olejem, i totalnie bezsensowny. Trzeba bys fanatykiem, a nie tylko milosnikiem, zeby to wytrzymac..

Data: 2009-07-09 20:55:10
Autor: Habeck Colibretto
prf i Watchmen
Dnia 09.07.2009, o godzinie 18.47.32, na pl.rec.film, Ajgor napisał(a):

Film po prostu nudny jak flaki z olejem, i totalnie bezsensowny. Trzeba bys fanatykiem, a nie tylko milosnikiem, zeby to wytrzymac..

To nie tak. Film po prostu jest spóźniony o jakieś 20 lat.  Co ciekawe sporo osób narzekało na muzykę (Tyler Bates ostro tutaj
plagiatował - żaden z niego zresztą rewelacyjny kompozytor), ale w filmie
świetnie się komponuje IMO - trzyma klimat lat '80. Świetne zdjęcia,
świetne ujęcia, ale niestety nuda przebija. Srogo się zawiodłem.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2009-07-09 21:19:17
Autor: Robson
prf i Watchmen
Habeck Colibretto pisze:

[...]

Komiks czytałem i nie powiem żeby mnie na kolana powalił, ale mi się podobał. Tak samo film. Nic nie mam mu do zarzucenia. Zdjęcia, klimat, muzyka na plus. Dr.Manhattan na minus, bo już mnie w komiksie denerwował ;) Film oceniam na dobre [7/10]

--
==R==

Data: 2009-07-09 21:55:59
Autor: Habeck Colibretto
prf i Watchmen
Dnia 09.07.2009, o godzinie 21.19.17, na pl.rec.film, Robson napisał(a):

[...]

Ja pewnie bym go tak ocenił 20 lat temu. :) Teraz mocne 5/10. Po prostu
wieje nudą. --
Pozdrawiam,
*Habeck*
- Schutzbach

Data: 2009-07-10 07:50:39
Autor: Robson
prf i Watchmen
Habeck Colibretto pisze:

[...]

20 lat temu do dałbyś mu 11/10 za efekty ;D

--
==R==

Data: 2009-07-10 16:45:57
Autor: Habeck Colibretto
prf i Watchmen
Dnia 10.07.2009, o godzinie 07.50.39, na pl.rec.film, Robson napisał(a):

Ja pewnie bym go tak ocenił 20 lat temu. :) Teraz mocne 5/10. Po prostu
wieje nudą.
20 lat temu do dałbyś mu 11/10 za efekty ;D

To swoją drogą. :) Za efekty, to uważałbym go za najlepszy film w historii
kina. --
Pozdrawiam,
*Habeck*
- Schutzbach

Data: 2009-07-19 00:25:28
Autor: kalina
prf i Watchmen
Skylla pisze:
A tak zajrzałem po latach...
http://prf.ovh.org/index.php

Tak się nad tym zastanawiałem ostatnio... Jest sens robić coś nowego, albo ewentualnie próbować wyprowadzić to co tam jest? Mogę naklepać jakiś kawałek kodu z cmsem, albo mogę jakiegoś WordPressa przeruchać na nasze... Ale kwestia jest taka, że jeżeli znów tylko trzem, czy czterem osobom będzie się chciało, to temat też szybko upadnie...

A dziś i tak Monty wziął i zjebał i nic nie działa...

--
kalina

Data: 2009-07-19 01:10:50
Autor: kalina
prf i Watchmen
kalina pisze:
Skylla pisze:
A tak zajrzałem po latach...
http://prf.ovh.org/index.php

Rzuciłem okiem na ten czteroletni kod i z przerażeniem stwierdziłem, że trzeba to zaorać i postawić coś nowego :)

Ktoś chętny do pomocy? Mamy tu jeszcze jakichś grafików?

--
kalina

Data: 2009-07-19 01:50:04
Autor: Tiber
prf i Watchmen
Silly, silly kalina nabazgrału:

A tak zajrzałem po latach...
http://prf.ovh.org/index.php

Rzuciłem okiem na ten czteroletni kod i z przerażeniem stwierdziłem,
że trzeba to zaorać i postawić coś nowego :)

Ciekawe dlaczego akurat teraz cię na to naszło :>

Ktoś chętny do pomocy? Mamy tu jeszcze jakichś grafików?

Robsona!!!

Ja mogę pomagać we wszystkim, ale na niczym się nie znam :-)

--
tbr

Data: 2009-07-19 11:54:06
Autor: Robson
prf i Watchmen
Tiber pisze:

Ktoś chętny do pomocy? Mamy tu jeszcze jakichś grafików?
Robsona!!!

nie nie nie nie nie ;)

--
==R==