prf i Watchmen

Data: 2009-07-19 00:25:28
Autor: kalina
prf i Watchmen
Skylla pisze:
A tak zajrzałem po latach...
http://prf.ovh.org/index.php

Tak się nad tym zastanawiałem ostatnio... Jest sens robić co¶ nowego, albo ewentualnie próbować wyprowadzić to co tam jest? Mogę naklepać jaki¶ kawałek kodu z cmsem, albo mogę jakiego¶ WordPressa przeruchać na nasze... Ale kwestia jest taka, że jeżeli znów tylko trzem, czy czterem osobom będzie się chciało, to temat też szybko upadnie...

A dzi¶ i tak Monty wzi±ł i zjebał i nic nie działa...

--
kalina

Data: 2009-07-19 01:10:50
Autor: kalina
prf i Watchmen
kalina pisze:
Skylla pisze:
A tak zajrzałem po latach...
http://prf.ovh.org/index.php

Rzuciłem okiem na ten czteroletni kod i z przerażeniem stwierdziłem, że trzeba to zaorać i postawić co¶ nowego :)

Kto¶ chętny do pomocy? Mamy tu jeszcze jakich¶ grafików?

--
kalina

Data: 2009-07-19 01:50:04
Autor: Tiber
prf i Watchmen
Silly, silly kalina nabazgrału:

A tak zajrzałem po latach...
http://prf.ovh.org/index.php

Rzuciłem okiem na ten czteroletni kod i z przerażeniem stwierdziłem,
że trzeba to zaorać i postawić co¶ nowego :)

Ciekawe dlaczego akurat teraz cię na to naszło :>

Kto¶ chętny do pomocy? Mamy tu jeszcze jakich¶ grafików?

Robsona!!!

Ja mogę pomagać we wszystkim, ale na niczym się nie znam :-)

--
tbr

Data: 2009-07-19 11:54:06
Autor: Robson
prf i Watchmen
Tiber pisze:

Kto¶ chętny do pomocy? Mamy tu jeszcze jakich¶ grafików?
Robsona!!!

nie nie nie nie nie ;)

--
==R==