pro PO sondaze i smierdzace zagrywki kolesi PO!

Data: 2011-08-19 01:53:43
Autor: muto2100
pro PO sondaze i smierdzace zagrywki kolesi PO!
Data: 2011-08-19 10:58:38
Autor: rAzor
pro PO sondaze i smierdzace zagrywki kolesi PO!

Użytkownik "muto2100" <misiaxxxxyyyy@gmail.com> napisał w wiadomości news:2bfdddbf-4cdd-4a5f-b678-f7f4528a6c83h3g2000vbr.googlegroups.com...
http://is.gd/u4VFvP

Podciągnij się bucu z angielskiego!

--
rAzor

Data: 2011-08-19 02:24:56
Autor: muto2100
On 19 Sie, 10:58, "rAzor" <porucznik.rzew...@kobyla.ru> wrote:
Użytkownik "muto2100" <misiaxxxxy...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:2bfdddbf-4cdd-4a5f-b678-f7f4528a6c83h3g2000vbr.googlegroups.com...

>http://is.gd/u4VFvP

Podciągnij się bucu z angielskiego!

--
rAzor

masz  problem?  -baranie   lewacki!

Data: 2011-08-19 11:35:48
Autor: rAzor

Użytkownik "muto2100" <misiaxxxxyyyy@gmail.com> napisał w wiadomości news:436e92e4-d922-437a-8f5c-3997a0617ccbh4g2000vbw.googlegroups.com...
On 19 Sie, 10:58, "rAzor" <porucznik.rzew...@kobyla.ru> wrote:
> [...]

Nie do mnie z takimi tekstami smieciu pisowski!

--

rAzor

Data: 2011-08-19 16:37:15
Autor: Leprechaun

Użytkownik "rAzor" <porucznik.rzewski@kobyla.ru> napisał w wiadomości news:4e4e2e73$0$2447$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

rAzor

masz  problem?  -baranie   lewacki!

Nie do mnie z takimi tekstami smieciu pisowski!

Cud! Cud! Zaprawdy powiadam wam: lepszy jeden nawrócony niż 100 grzeszników! Ja pierdziele! ;))))

BomBel

Data: 2011-08-20 15:51:15
Autor: u2
W dniu 2011-08-19 11:24, muto2100 pisze:
masz  problem?  -baranie   lewacki!

Nie podkarmiaj trolla bombela. Niech zdycha ze zlosci :)

Data: 2011-08-21 01:33:24
Autor: stevep
Dnia 20-08-2011 o 15:51:15 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2011-08-19 11:24, muto2100 pisze:
masz  problem?  -baranie   lewacki!

Nie podkarmiaj trolla bombela. Niech zdycha ze zlosci :)
A ty jeszcze nie zdechłeś z nadmiaru złości?

--
stevep

Data: 2011-08-19 11:35:32
Autor: Grzegorz Z.
rAzor napisał:

Użytkownik "muto2100" <misiaxxxxyyyy@gmail.com> napisał w wiadomości news:2bfdddbf-4cdd-4a5f-b678-f7f4528a6c83h3g2000vbr.googlegroups.com...
http://is.gd/u4VFvP

Podciągnij się bucu z angielskiego!

A ty podciągnij się z Fedory, bo prawdziwy rAzor prędzej poszedłby na
Paradę Równości niż tknął OE.

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-19 11:47:21
Autor: rAzor

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:tjpyri0ufbp0.1vcubs4p9jsrq$.dlg40tude.net...
rAzor napisał:

[...]

Mówiłem już, poznałem się na takich bucach jak pisowcy. Miałem okazję pracować w ich "sztabie". Na trzeźwo i przed kamerami udają baranki, po pijaku wyłazi z nich całe skurwysyństwo. Nasłuchałem się o tym co zrobią z takimi co to nie są z nimi. Włos się jeży! Tak, zmieniłem komputer. Tamten mi po prostu te chuje zajebały. Kupiłem sobie z 2-giej ręki na Allegro. Później pomyśle czy wywalić to gówno i zainstalować jakieś Ubuntu. ;-)

--

rAzor

Data: 2011-08-19 16:44:56
Autor: Leprechaun

rAzor napisał:

[...]

CUD! CUD! CUD! Kto następny przejrzy na oczy?

BomBel

Data: 2011-08-20 00:52:42
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Grzegorz Z. wrote:

rAzor napisał:

[...]

Pit

pro PO sondaze i smierdzace zagrywki kolesi PO!