"prośba o wyrażenie zgody"

Data: 2012-04-11 16:11:37
Autor: maruda
"prośba o wyrażenie zgody"
Dostałem w ciągu ostatnich 2 dni parę takich spamów.
Ponieważ spam zgodnie dotyczy usług hotelarskich, to wygląda mi to na skoordynowane działanie i inicjatywę jakiegoś niedorobionego marketingowca, któremu należałaby się drobna lekcja zakończona poszukiwaniem nowej roboty w celu zarobienia na grzywny.

Czy macie jakąś sugestię jak w sposób skoordynowany należałoby zareagować?

--
DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam           Ten Maruda

Data: 2012-04-11 20:42:12
Autor: Jacek Midura
"prośba o wyrażenie zgody"
Dnia 2012-04-11, o godz. 16:11:37
maruda <maruda@null.com> napisał(a):

[...]

Polskie prawo nie zna pojęcia "spam". Niezamówiona Informacja Handlowa
to jednak trochę co innego, więc musisz sprawdzić, czy to co dostałeś,
mieści się w definicji. Podejrzewam, że nie, więc pozostanie zgłoszenie
np. do http://spamcop.net/ (ale to już NTG).

--
Jacek Midura

"prośba o wyrażenie zgody"