próbazałożenia WSPOLNEGO konta24.pl z ALLEKARTĄdebetową

Data: 2009-06-04 16:07:34
Autor: kredytywkarpaczu
próbazałożenia WSPOLNEGO konta24.pl z ALLEKARTĄdebetową
spółka cywilna osob fizycznych handluje na allegro

Bardzo odpowiadałoby mi darmowe konto osobiste w banku mającym placówkę tuż koło mojego domu.

wspólnicy próbowali założyć w BZWBK powiązane z allekartą debetową WSPÓLNE konto24.pl
albo założyć dla jednego wspólnika i drugiego potem
dopisać w placówce BZWBK

pracownicy oddziału podchodzą do kont24.pl allegro
jak lis do jeża i odmawiają jakichkolwiek zmian.

Czy tzn. że NIE DA SIE założyć wspólnego konta24.pl?

Data: 2009-06-04 07:26:27
Autor: BK
On Jun 4, 4:07 pm, kredytywkarpa...@op.pl wrote:
[...]

Ale konto24.pl to chyba konto dla klienta indywidualnego a nie
dzialalnosci gospodarczej.

Jak chcesz z tego konta korzystac w celach prowadzenia dzialanosci
gospodarczej?

Data: 2009-06-04 16:31:23
Autor: kredytywkarpaczu
[...]

Nie chcę konta24.pl używać do DG

Chodzi mi o to że osoba fizyczna prowadząca jednoosobową DG
w zakresie handlu na allegro (np. mająca mBiznes konto w mBanku)
może otrzymać jako bonus darmowe konto osobiste w BZWBK

Dlaczego więc BZWBK traktuje gorzej klientów indywidualnych
będących wspólnikami SC niż klientów indywidualnych z 1-os DG?

Data: 2009-06-04 17:39:15
Autor: Bogdan B.
Użytkownik wrote:

Czy tzn. że NIE DA SIE założyć wspólnego konta24.pl?

Ja nie byłem w stanie nawet pełnomocnika ustanowić.

Data: 2009-06-04 17:44:29
Autor: kredytywkarpaczu
próbazałożenia WSPOLNEGO konta24.pl z ALLEKARTĄdebetową
> Czy tzn. że NIE DA SIE założyć wspólnego konta24.pl?

Ja nie byłem w stanie nawet pełnomocnika ustanowić.

ja jestem pełnomocnikiem do konta24.pl innej osoby

czyżby jak w aliorze, co oddział to inne podejście do klienta?

Data: 2009-06-04 12:08:28
Autor: kl1
On 4 Cze, 17:44, kredytywkarpa...@op.pl wrote:

czyżby jak w aliorze, co oddział to inne podejście do klienta?
Zdecydowanie tak, wielokrotnie tego doświadczyłem, teraz wiem, że od
razu trzeba iść do "odpowiedniego" oddziału..

Data: 2009-06-04 22:27:48
Autor: RobertS
[...]

albo napisać do rzecznika klienta, jak będziesz miał odp. na papierze w ręku to od razu inaczej będą z Tobą w placówce rozmawiać ;-)

RobertS

Data: 2009-06-07 16:49:41
Autor: kredytywkarpaczu
próbazałożenia WSPOLNEGO konta24.pl z ALLEKARTĄdebetową
albo napisać do rzecznika klienta, jak będziesz miał odp. na papierze w ręku to od razu inaczej będą z Tobą w placówce rozmawiać ;-)

co to za ciało ten "rzecznik klienta"? jak się z nim skontaktować?

Data: 2009-06-07 16:58:35
Autor: Bogdan B.
Użytkownik wrote:
albo napisać do rzecznika klienta, jak będziesz miał odp. na
papierze w ręku to od razu inaczej będą z Tobą w placówce rozmawiać
;-)

co to za ciało ten "rzecznik klienta"? jak się z nim skontaktować?

http://indywidualni.bzwbk.pl/kontakt/kontakt.html
https://kontakt.bzwbk.pl/10993

Data: 2009-06-04 20:28:47
Autor: Bogdan B.
Użytkownik wrote:
Czy tzn. że NIE DA SIE założyć wspólnego konta24.pl?
Ja nie byłem w stanie nawet pełnomocnika ustanowić.
ja jestem pełnomocnikiem do konta24.pl innej osoby

Dobrze wiedzieć, ponowię próbę.

próbazałożenia WSPOLNEGO konta24.pl z ALLEKARTĄdebetową