probelm po aktualizacji do ANDROID PIE

Data: 2019-08-13 01:21:29
Autor: Majka
probelm po aktualizacji do ANDROID PIE
Witam,
po aktualizacji Androida do wersji PIE pojawił się następujący problem:

Po odblokowaniu (wybudzeniu) ekranu ZAWSZE na ekranie pojawia się kontakty/rejestr połączeń.
Jest to wyjątkowo irytujące.
Mogę w ustawieniach wybrać, którą zakładka ma się to zgłaszać (wybierz nr/rejestr połączeń/kontakty/grupy), ale nie ma możliwości tego wyłączyć..

Czy możecie mi podpowiedzieć, jak sprawić, by telefon i ekran włączał się i pokazywał pulpit, a nie kontakty?

Posiadam LG V30 (H930).

(nadmieniam że jest to największa, ale nie jedyna wkurzająca zmiana i wada po aktualizacji do PIE. Szereg innych rzeczy w telefonie sie pozmieniało, trzeba było korygować lub naprawiać)

Pozdrawiam,
Majka

probelm po aktualizacji do ANDROID PIE