problem

Data: 2016-01-30 17:37:38
Autor: platformowe głupki
problem
a tak na poważnie, to jak myślicie,
czy to,że mi żaden mój komputer nie działa to jest moja wina?
czy moĹźe jest to interwencja osĂłb trzecich - czyli ekspertĂłw donalda t.?

Data: 2016-01-30 21:02:26
Autor: Olaf Frikiov Skiorvensen
problem
Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 30 Jan 2016 17:37:38 +0100  doszła do mnie wiadomość  <n8iosu$6bk$1@node2.news.atman.pl>  od platformowe głupki <NOSPAMtestowanije@go2.pl>  :
a tak na poważnie, to jak myślicie,
czy to,że mi żaden mój komputer nie działa to jest moja wina?

Twoja, od lat nie potrafisz namierzyć usterki, może oddaj to do
jakiegoś serwisu albo obeznanemu z tematem znajomemu.
Widzę, że sam tego nie zrobisz.

czy może jest to interwencja osób trzecich - czyli ekspertów donalda t.?

Słyszysz jeszcze w głowie przekazy od Tuska?
Muszę cię zmartwić, to są twoje własne myśli, ale z powodu (.././)
traktujesz je jako obce.
Tusk nie potrafi zdalnie psuć komputerów.
--
Całujmy wszyscy dupę Henryka.
http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,1546

Data: 2016-01-31 11:19:56
Autor: platformowe głupki
problem
znaczy sugerujesz, że po nie podrzuca swoim PiSowskim kolegom wirusów na komputer? no nie wiem...

Data: 2016-01-31 15:46:06
Autor: Olaf Frikiov Skiorvensen
problem
Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 31 Jan 2016 11:19:56 +0100  doszła do mnie wiadomość  <n8kn4o$6a9$1@node1.news.atman.pl>  od platformowe głupki <NOSPAMtestowanije@go2.pl>  :
znaczy sugerujesz, że po nie podrzuca swoim PiSowskim kolegom wirusów na komputer? no nie wiem...

Taki wirus jest stosunkowo łatwy do wykrycia, raczej bym się
spodziewał odpowiednio zmodyfikowanego sprzętu, ale nie musisz się
martwić - tobie to nie grozi.

Data: 2016-01-31 16:28:10
Autor: platformowe głupki
problem
natomiast dla ciebie mam problem z nagrywarkami,
napisz coś, bo jak na razie jesteś tylko powskim ścierwem...

Data: 2016-01-31 18:58:01
Autor: Olaf Frikiov Skiorvensen
problem
Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 31 Jan 2016 16:28:10 +0100  doszła do mnie wiadomość  <n8l96q$p3o$1@node1.news.atman.pl>  od platformowe głupki <NOSPAMtestowanije@go2.pl>  :
natomiast dla ciebie mam problem z nagrywarkami,

Podłączałeś je do jakiegoś zaufanego, w sposób całkiem prawidłowy
działającego z innymi nagrywarkami komputera, w dodatku bez
pośrednictwa(zawodnych) konwerterów?

napisz coś, bo jak na razie jesteś tylko powskim ścierwem...

Nie spinaj się tak, odpocznij, zrelaksuj się, pocałuj Henia w dupę:
http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,1546
Idż na basen popływać:
https://www.youtube.com/watch?v=eVcKRDnSuts
Idź za miasto przyrodę dziką podglądać, nawet bez lornetki:
https://www.youtube.com/watch?v=HNMq8XS4LhE
https://www.youtube.com/watch?v=DFvl7_q51ew

Data: 2016-02-01 17:12:38
Autor: platformowe głupki
problem
no tak, wzór prosto z europy, jak nie wiem to robię głupków z innych...

Data: 2016-02-02 15:20:08
Autor: Olaf Frikiov Skiorvensen
problem
Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 1 Feb 2016 17:12:38 +0100  doszła do mnie wiadomość  <n8o068$j6p$1@node1.news.atman.pl>  od platformowe głupki <NOSPAMtestowanije@go2.pl>  :
no tak, wzór prosto z europy, jak nie wiem to robię głupków z innych...

Poprzednio zapytałem:
"Podłączałeś je do jakiegoś zaufanego, w sposób całkiem prawidłowy
działającego z innymi nagrywarkami komputera, w dodatku bez
pośrednictwa(zawodnych) konwerterów?"
Zrobiłeś tak?
Jasnowidzem nie jestem.

Data: 2016-02-02 16:36:05
Autor: platformowe głupki
problem
jeśli chodzi o strefę euro to nie mamy o czym rozmawiać
ja przegrałem a ty dostaniesz grant...

problem