Data: 2011-10-02 21:18:31 | |
Autor: PawelK vel Pablo | |
problem | |
Dnia 275 roku bieżącego, Zajcu40 zeznał(a) jak następuje:
Cześć! Co sadzicie o clindrze 60 do Magnusa Veniro 2t Sądzimy, że to już nie będzie pięćdziesiątka, więc trzeba zdobyć fakturę na wymianę cylindra, potem dokonać zmian w dowodzie rejestracyjnym, potem zrobić prawo jazdy co najmniej A1. Kiedyś się Wam "pięćdziesiątkowicze" do czterech liter dobiorą i będzie bolało, oj będzie. -- PawelK vel Pablo e-mail: pablo i klubvolvo org pl V850 T5 2,3 20V '96r; B5234FT Motronic 4.3; AW 50-42 "Poskramiacz" FZS600 Fazer '01 63kkm -> na sprzedaż CBR600F F4i '02 27kkm "Laleczka" Warszawa Gocław |
|
Data: 2011-10-02 21:24:58 | |
Autor: PawelK vel Pablo | |
problem | |
Dnia 275 roku bieżącego, PawelK vel Pablo zeznał(a) jak następuje:
Kiedyś się Wam "pięćdziesiątkowicze" do czterech liter dobiorą i Miałem na myśli oczywiście wszystkie lipne 50. Nie wiem jak gdzie indziej ale po Warszawie jeździ tego całe mnóstwo. Najwięcej 125, trochę mniej 250. No a dziś widziałem burgmana 650 executive zarejestrowanego na 50. -- PawelK vel Pablo e-mail: pablo i klubvolvo org pl V850 T5 2,3 20V '96r; B5234FT Motronic 4.3; AW 50-42 "Poskramiacz" FZS600 Fazer '01 63kkm -> na sprzedaż CBR600F F4i '02 27kkm "Laleczka" Warszawa Gocław |
|
Data: 2011-10-02 19:46:27 | |
Autor: AZ | |
problem | |
On 2011-10-02, PawelK vel Pablo <e-mail@w.stopce> wrote:
Na allegro swojego czasu byl GSX-F 600 bodaj K8 zarejestrowany na 50 ;-) -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-10-03 09:10:36 | |
Autor: Glub | |
problem | |
On Sun, 2 Oct 2011 21:24:58 +0200, PawelK vel Pablo <e-mail@w.stopce> wrote:
No a dziś widziałem burgmana 650 executive zarejestrowanego na 50. Toz to jakas masakra jest! -- Glub SW-T400 |