problem Dyskiem Express Card

Data: 2009-11-11 19:14:17
Autor: grzegorz
problem Dyskiem Express Card
Witam,

niedawno kupiłem Dysk PQI na Express Card do laptopa.
Zainstalowane sterowniki identyfikują go w menadżeże jako dysk SCASI/RAID.

Dysk chodzi pięknie jednak problem pojawia się gdy ThinkPad
zostanie wyłączony z zasilania i pracuje na samej baterii.
Efekt jest taki że po około 1 minucie dysk się wyłącza.
Musze go wtedy wyjąć i włożyć ponownie do gniazda aby zadziałał
i pojawił w systemie ale po około minucie znów sie wyłącza.

Nie mogę znaleźć co odpowiada za jego wyłączanie, sprawdziłem juz chyba wszystko.
Może ktoś zna problem i pomoże ?

PS. Modem Huawei na ExCard działa bezproblemowo cały czas, nawet na zasilaniu bateryjnym.

--
grzegorz

Data: 2009-11-12 11:37:20
Autor: grzegorz
Użytkownik "grzegorz" <g r z e g o r z [at] q u e s t [dot] pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4afaff16@news.home.net.pl...
[...]

Problem rozwiazany, że tez nie wpadłem na to wcześniej.

--
grzegorz

Data: 2009-11-17 15:51:58
Autor: ..Aldi..
problem Dyskiem Express Card

Problem rozwiazany, że tez nie wpadłem na to wcześniej.

mógłbyś jaśniej?
co zrobiłeś?

problem Dyskiem Express Card