problem po wymianie cylindra

Data: 2013-04-14 10:21:34
Autor: kosmal95
problem po wymianie cylindra
Witam ! wymieniłem w silniku 50 ccm cylinder i glowice na 80 ccm no i po złozeniu całosci odpalił po krótkim czasie , pozniej chciałem nastawic koło wiec chciałem wrzucic 1 bieg zeby koło sie kreciło ale po nacisnieciu sprzegła motor zgasł .. i nie pali .. taki mam problem ;/ a i dodam ze nie wskakuje 2 , 3 i 4 bieg ;/ ktos wie co moze byc z*ebanego ? z góry dzieki za wszystkie rady :)

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2013-04-14 11:26:18
Autor: masti
problem po wymianie cylindra

mechanik

? z gĂłry dzieki za wszystkie rady :)

proszÄ™

--
BMW R1100GS '94
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-04-29 07:00:43
Autor: therock0901
problem po wymianie cylindra
kosmal95 napisal

[...]

Może co¶ jest z wałem rozkręć i zobacz.   --