problem podczas dzwonienia

Data: 2021-02-28 18:54:35
Autor: Vingador Perigoso
problem podczas dzwonienia
zbigniew <a@aa.aa> wrote...
 ...przywróciłem ustawienia fabryczne, ale nic nie pomogło.

Oczywiste, że 'nic nie pomogło', chinolCHŁAM, na
dokładkę z odpadów produkcyjnych.

chinolZŁOM nabyty u chinolZŁOMIARZY jest
zawsze złomem, nie wspominając o przewałach
handlarzy.

Inaczej wygląda nabywanie produktów innych
producentów (niechinolskich), którzy tylko
montują w komucho-chinolu, pod zupełnie
innym nadzorem jakościowym.

Jak masz ochotę ma masochizm, to 'wgraj' OS
na nowo, jak problem nie zniknie, to wybij sobie
z głowy jakiekolwiek produkty chinolskich oprawców,
którzy wymordowali przeszło 90 mln. Uiguren i
czynią to nadal.

--
Vingador Perigoso

wydymani bez mydła  https://bit.ly/3n6tQkP  ?