problem podczas dzwonienia

Data: 2021-03-02 00:22:09
Autor: ? Hullu-hullu-uollollooo ? FCK banana union ♦
problem podczas dzwonienia
zbigniew wrote:
przywróciłem ustawienia fabryczne, ale nic nie pomogło.

Napewno tego:  https://youtu.be/kRhsxSluVIE  nie dokonales

--
http://bit.ly/2VUKoyZ

Data: 2021-03-02 10:57:34
Autor: zbigniew
problem podczas dzwonienia

dzięki wszystkim co pomogli ( nawet palantom) :)

Data: 2021-03-02 11:07:31
Autor: zbigniew
W dniu 02.03.2021 o 00:22, ? Hullu-hullu-uollollooo ? FCK banana union ? pisze:
zbigniew wrote:
przywróciłem ustawienia fabryczne, ale nic nie pomogło.

Napewno tego:  https://youtu.be/kRhsxSluVIE  nie dokonales

czy taki reset daje inne możliwości?

Data: 2021-03-02 12:34:02
Autor: ? Hullu-hullu-uollollooo ? FCK banana union ♦
zbigniew wrote:

Napewno tego:  https://youtu.be/kRhsxSluVIE  nie dokonales

czy taki reset daje inne możliwości?

Dokonuje czystki WSZYSTKICH smieci (ustawien systemowych i
programowych)

--
http://bit.ly/2VUKoyZ

problem podczas dzwonienia