Data: 2011-10-29 22:32:14 | |
Autor: margud | |
problem przy zerwniu lokaty 100 dniowej w Alior | |
Witam,
Czy komuś udało się zerwać skutecznie lokatę 100 dniową w Alior Banku posiadając jedynie podpisaną umowę ramową w zakresie usług bankowych (dostęp do lokat za pomocą Internetu) bez fatygowania się do ichniejszego oddzialu? Założyłem kilka lokat w Aliorze nie będąc ich klientem za pośrednictwem Internetu. Potem, za informacjami udzielonymi na forach, udałem się do Alioru w celu podpisania umowy ramowej w której w §3 jest napisane że bank zobowiązuje się do zapewnienia dostępu do środków pieniężnych zgromadzonych na rachunkach oraz do wykonywania operacji i innych czynności zleconych przez klienta za pośrednictwem Internetu… Chciałem z ciekawości sprawdzić jak długo od zerwania wracają pieniądze na rachunek z którego wpłacałem na lokatę, loguję się na konto wybieram przykładową lokatę i tu zonk… nie widzi rachunku na który ma przelać. Oczywiście telefon na infolinie a tam mi mówią żeby zerwać tę lokatę muszę mieć u nich ROR... a mnie nie jest potrzebny kolejny rachunek, te co mam w zupełności mi wystarczają, zresztą w umowie którą podpisałem nie ma takiej konieczności (no chyba że §3 błędnie interpretuje) … no i stąd moje pytanie jak na początku… może komuś udało się wyegzekwować podpisaną umowę a ja po prostu miałem pecha trafić na niekompetentnych pracowników… bo jeżeli nie, to zastanawiam się nad sensem biegania do banku podpisując powyższą umowę bo faktycznie nic nie daje takim klientom jak ja… bo chyba każdy ma ciekawsze zajęcia niż podniecać się rosnącymi odsetkami na lokatach… Pozdrawiam Marcin |
|