Data: 2011-10-29 23:31:05 | |
Autor: cspol | |
problem przy zerwniu lokaty 100 dniowej w Alior | |
Chciałem z ciekawości sprawdzić jak długo od zerwania wracają pieniądze na
rachunek z którego wpłacałem na lokatę, loguję się na konto wybieram przykładową lokatę i tu zonk. nie widzi rachunku na który ma przelać. Oczywiście telefon na infolinie a tam mi mówią żeby zerwać tę lokatę muszę mieć u nich ROR... a mnie nie jest potrzebny kolejny rachunek, te co mam w zupełności mi wystarczają, zresztą w umowie którą podpisałem nie ma takiej konieczności (no chyba że §3 błędnie interpretuje) . no i stąd moje pytanie jak na początku. może komuś udało się wyegzekwować podpisaną umowę a ja po prostu miałem pecha trafić na niekompetentnych pracowników. bo jeżeli nie, to zastanawiam się nad sensem biegania do banku podpisując powyższą umowę bo faktycznie nic nie daje takim klientom jak ja. bo chyba każdy ma ciekawsze zajęcia niż podniecać się rosnącymi odsetkami na lokatach. Jeszcze chciałem im trochę dorzucić na przechowanie a tu taki kłopot. Też jestem w podobnej sytuacji. No chyba że wyższa kultura wystarczy, żeby nie zawracać sobie głowy numerem powrotnym bo to oczywista oczywistość. Dobrze że napisałeś bo jeszcze w poniedziałek jeszcze ktoś by się skusił na 6,03. Widzę że od wtorku już sami nie chcą tych 100dniówek. CzS _ |
|