problem przy zerwniu lokaty 100 dniowej w Alior

Data: 2011-10-30 06:45:44
Autor: brum
problem przy zerwniu lokaty 100 dniowej w Alior
Chciałem z ciekawości sprawdzić jak długo od zerwania wracają pieniądze na
rachunek z którego wpłacałem na lokatę, loguję się na konto wybieram
przykładową lokatę i tu zonk. nie widzi rachunku na który ma przelać.
Oczywiście telefon na infolinie a tam mi mówią żeby zerwać tę lokatę muszę
mieć u nich ROR...

pisalem o tym miesiac temu
a taki jeden twierdzil, ze jest przeciwnie, ze czarne jest czarne i ze rachunku nie trzeba

problem przy zerwniu lokaty 100 dniowej w Alior