Data: 2010-04-30 18:44:10 | |
Autor: emyo | |
problem - sprzêg³o corsa b | |
Witam
Poniewa¿ jestem laikiem je¶li chodzi o samochody to chcia³bym spytaæ o pewn± kwestiê zanim udam siê do mechanika i dam sie zrobiæ w balona. Dwa miesi±ce temu naby³em 14-letni± Corse 1.2. Od jakiego¶ czasu mam problem ze sprzêg³em. Na wy³±czonym silniku biegi wskakuj± jak w mas³o, natomiast na w³±czonym biegi wskakuj± z wyra¼nym oporem, nie wspominj±c o wstecznym, który daje po zêbach. Zauwa¿y³em pewn± zale¿no¶æ, która polega na tym ¿e gorzej jest im jest cieplej lub gdy d³u¿ej samochód jest na chodzie. Czy mo¿liwe jest ¿e linka jest niedostatecznie naci±gniêta i jeszcze dodatkowo sprzê¿ynuje przy wy¿szych temperaturach? Czy mo¿e bêdzie konieczna wymiana ca³ego sprzêg³a? S³ysza³em ¿e problem ze sprzêg³em pojawia siê przy zmianie w³a¶ciciela pojazdu bo co¶ siê tam dociera "pod nogê". Dodam ¿e sprzêg³o wciskam do oporu. pozdrawiam __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5075 (20100430) __________ Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus. http://www.eset.pl lub http://www.eset.com |
|
Data: 2010-04-30 20:02:26 | |
Autor: Pedro | |
problem - sprzêg³o corsa b | |
U¿ytkownik "emyo" <emyot@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hrf1d1$9eo$1sunflower.man.poznan.pl... Witam Moim zdaniem ca³e sprzêg³o do wymiany.Ca³e! Pamietaj sknera dwa razy traci! Wymien na nowe i po sprawie! W Fordzie Fiescie tez sie tak oszukiwa³em ¿e link pinka hajsu nawydawa³em a i tak po 3 miesiacach rozlecia³o siê sprzeg³o! ca³ego sprzêg³a? S³ysza³em ¿e problem ze sprzêg³em pojawia siê przy zmianie w³a¶ciciela pojazdu bo co¶ siê tam dociera "pod nogê". Dodam ¿e sprzêg³o wciskam do oporu. G³upota pana Wiesia! |
|
Data: 2010-04-30 22:00:32 | |
Autor: Wojciech Borczyk | |
problem - sprzêg³o corsa b | |
|
|
Data: 2010-04-30 23:19:41 | |
Autor: Adam P³aszczyca | |
problem - sprzêg³o corsa b | |
Dnia Fri, 30 Apr 2010 18:44:10 +0200, emyo napisa³(a):
gorzej jest im jest cieplej lub gdy d³u¿ej samochód jest na chodzie. Czy mo¿liwe jest ¿e linka jest niedostatecznie naci±gniêta i jeszcze dodatkowo sprzê¿ynuje przy wy¿szych temperaturach? Czy mo¿e bêdzie konieczna wymiana ca³ego sprzêg³a? S³ysza³em ¿e problem ze sprzêg³em pojawia siê przy zmianie w³a¶ciciela pojazdu bo co¶ siê tam dociera "pod nogê". Dodam ¿e sprzêg³o wciskam do oporu. Tak czy oinaczej trzeba bêdzie zdjaæ skrzynie biegów. Byæ mo¿e linka, byc mo¿e ³o¿ysko pilotowe wa³ka wej¶ciowego skrzyni. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' P³aszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ os. Jagielloñskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98) _______/ /_ Wywo³ywanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ |
|
Data: 2010-04-30 23:29:06 | |
Autor: Olek | |
problem - sprzêg³o corsa b | |
On 2010-04-30 18:44, emyo wrote:
Witam moim zdaniem to co¶ masz z wysprzêglaniem, czyli od³±czaniem napêdu od skrzyni... niekoniecznie jest to sprzêg³o - tak jak tu niektórzy sugeruj±, no chyba ¿e docisk Ci pad³, bo tarcza na pewno nie. Moim zdaniem powiniene¶ siê zainteresowaæ jak odbywa siê regulacja sprzêg³a w Twoim aucie - czy jest na linkê - manualna, czy hydrauliczne - automatyczna. Ot co. |
|
Data: 2010-05-01 12:21:09 | |
Autor: emyo | |
problem - sprzêg³o corsa b | |
moim zdaniem to co¶ masz z wysprzêglaniem, czyli od³±czaniem napêdu od skrzyni... niekoniecznie jest to sprzêg³o - tak jak tu niektórzy sugeruj±, no chyba ¿e docisk Ci pad³, bo tarcza na pewno nie. Moim zdaniem powiniene¶ siê zainteresowaæ jak odbywa siê regulacja sprzêg³a w Twoim aucie - czy jest na linkê - manualna, czy hydrauliczne - automatyczna. Ot co. wiem, ¿e jest linka do regulacji __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5076 (20100430) __________ Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus. http://www.eset.pl lub http://www.eset.com |
|
Data: 2010-05-01 12:46:05 | |
Autor: Olek | |
problem - sprzêg³o corsa b | |
On 2010-05-01 12:21, emyo wrote:
wiem, ¿e jest linka do regulacji no to najpierw warsztat i niech mechanik Ci spróbuje wyregulowaæ, ewentualnie spróbuj samemu - zacz±³bym od tego... |
|